Swego czasu dely zwrócił mi uwagę, że gra Missile Command ma być może (podobnie jak Moon Patrol) schrzaniony dźwięk na XL/XE. Okazało się, że istotnie tak jest. Podpinam poprawioną wersję i sorry, dely, że tak długo to trwało. :)

Przy okazji przypominam, gdyby ktoś nie wiedział, że podobną poprawkę zrobiłem kiedyś do Moon Patrol. Poprawiona gra jest do ściągnięcia stąd: http://drac030.krap.pl/moon-patrol-audiofix.arc

Generalnie problem wynika z tego, że obie gry zakładają, iż AUDCTL po resecie ma wartość $00, podczas gdy jest to prawdą tylko na 400/800 - na XL/XE jest to $28.

Post's attachments

missilec.zip 6.83 kb, liczba pobrań: 23 (od 2010-11-01) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
KMK
? HEX$(6670358)

2

A gra wbudowana do XEGS też jest skopana?

3

Nie mam pojęcia, trzeba byłoby porównać emitowane odgłosy.

KMK
? HEX$(6670358)

4

XEGS ma inny OS, może tam jest inne AUDCTL?

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

5

Nie mam pojęcia, trzeba byłoby sprawdzić. Procedura, która ustawia AUDCTL na $28 jest w XL OS pod $C4DA.

KMK
? HEX$(6670358)