jest taka gra: http://mostplays.com/play/Untangle_12_15164
moze wygladac na atari mniej wiecej tak:
w grze nie ma jeszcze kolizji...
moze ma ktos pomysl na jakis nowy tryb gry? bo opublikowanie jakiejs okraglej liczby leveli (8/16) to za malo chyba.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » untangle minimal
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jest taka gra: http://mostplays.com/play/Untangle_12_15164
moze wygladac na atari mniej wiecej tak:
w grze nie ma jeszcze kolizji...
moze ma ktos pomysl na jakis nowy tryb gry? bo opublikowanie jakiejs okraglej liczby leveli (8/16) to za malo chyba.
8 poziom w 3 minuty.
Może także licznik ruchów....
Tylko, czy na Atarce nie będzie ograniczeniem rozdzielczość ekranu?
tak skomplikowana że nie czaje :-)
ale muzyka w orginale ładna :-) może skupmy się na jakimś ładnym songu zamiast na levelach :-)
... no i zamiast/lub/i/ obsługi joy'a - obsługa myszy Amiga/St. Może też opcja dla VBXE i rozdziałki typu 640x192? :)
A że tak zaofftopicuję (ale słowo)... ;) Co z Asteroids? Bo już wydawało się prawie namacalne na wyciągnięcie ręki a tu miesiące mijają... ;)
@pajero, tak, to ma byc gierka na gora 20 minut :p
rozdzielczosc nie bedzie chyba problemem poniewaz odcinki ktore sie nie przecinaja beda standardowe a odcinki przecinajace sie beda rysowane z 'kropek' - tak jak jest na filmiku
@antek, muzyka nie jest narazie problemem
asteroids... troche liczylem na wsparcie ze strony vbxe ale chyba nic z tego nie bedzie... asteroids na atari bedzie mial premiere w przyszlym roku przed premiera filmu asteroids :D
---
licznik ruchow jest bardzo dobrym pomyslem - bedzie
Się wytłumacz:
ALLEGRO pisze o swoim "PARTY" (jakie tam party, to raczej biznesowa nagonka autopromocji)
[cytat]
Czas Retro Gier
Czy wspominasz z uśmiechem chwile spędzane z joystickiem w ręku, kiedy oczekiwałeś na wgrywającą się z kasety grę na Commodore 64 lub Atari?
Na Pixel Party przywołamy te emocje i powrócimy do kultowych komputerów podczas wielkiego starcia Pixel Graczy! Do Twojej dyspozycji oddamy tradycyjne, ale jednocześnie usprawnione modele. W specjalnej Strefie Retro Gier każdy będzie mógł spróbować swych sił w niezapomnianych: Donkey Kong, River Raid, Pac Man, Bolder Dash, Robbo, Super Frog, Mortal Kombat i Lotus. Ponadto przygotowaliśmy mega hit ? Arkanoid w wersji XXL.
[/cytat]
?????????
silnik gry jest juz skonczony:
przy okazji pojawila sie mozliwosc dodania punktow, ktore mozna poruszac a nie beda brane pod uwage przy kolizjach (jest tez mozliwosc usuwania odcinkow w trakcie gry) oraz punkty, ktorych nie mozna ruszyc ale np. kolizja z nimi bedzie wymagana do ukonczenia gry.
licznik krokow tez jest juz dodany.
czyli ulozyc jakies ambitne levele uwzgledniajac te dwa rodzaje punktow dodatkowych (albo klasyka) i gra idzie w swiat ;-)
ostatecznie 3 rodzaje punktow:
1. standardowy - mozna nim poruszac
2. punkt staly, nie mozna nim ruszac
te dwa rodzaje sa zwiazane odcinkami
3. punkt kontrolny - aby zakonczyc level punkt kontrolny musi byc 'zajety' - musi byc kolizja punktu kontrolnego z dowolnym punktem 1-go rodzaju
warto zobaczyc jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=bHIxUK5-BD4
http://www.youtube.com/watch?v=djZ6bfB7qU4
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=EiS-W9aeG0s
od 2:59 do konca
umieszczam jeden level w pliku dla emulatora:
mozna obejrzec jak gra bedzie mniej wiecej wygladac i o co w niej chodzi.
jesli ktos ma jakis fajny pomysl to slucham.
jesli tlo zacznie migac oznacza ze prawidlowo level zostal rozwiazany
gdyby ktos znalazl blad w algorytmie szukania przecinajacych sie odcinkow to prosze o save z emulatora.
optymalizacja oraz dodanie obslugi tabletu i myszki (klawisze j/m/t)
dla emulatora: http://atari.pl/untangle1.a8s
nie mam ani tabletu ani myszki cmi08 ale powinno dzialac...
przydalaby sie jakas rozsadna osoba do przetestowania na prawdziwym atari
---
i poprawka:
oraz filmik:
avi: http://atari.pl/untangle1.rar
---
pierwszy wip: http://atari.pl/untangle.obx
dodane:
- jesli zlapiemy jakis punkt to wszystkie punkty polaczone z nim odcinkiem zostana zaznaczone (dla lepszej orintacji gdy bedzie wiecej punktow na ekranie)
- badanie przecinania sie odcinkow wykonywane jest nie na biezaco podczas ruchu (jak do tej pory) tylko po puszczeniu punktu (gdy bylo duzo odcinkow gra zwalniala - teraz dziala plynniej) jesli ktos ma procesor 4mhz w atari (watpie) to mozna przelaczyc sprawdzanie na biezaco...
A oto jeden z kawałków, który na pewno się w grze znajdzie. Miłego słuchania.
Hehe, doskonałe. :)
To 4, czy 8 kanałów? (W pracy jestem, to nie mam odsłuchu).
EDIT: Dely, czy można coś zrobić z tym dodawaniem postów, bo czeka 2 dni, a teraz jakby dodawał jeszcze po dwa posty (ten przerobiłem z niespodziewanej kopii poprzedniego).
Czemu tu nie ma "delete post", btw?
Zgłaszam BUG - nie ma przecinających się linii, a poziom się nie zamknął ;P
Masz gniazdka, gdzie się "kółka" powinny znaleźć - polukaj tu na jeden ze zrzutów: http://www.pouet.net/prod.php?which=56298
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » untangle minimal
Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 70 zapytań