Candl mylisz sie z z80 i ULA ale gdyby punkt 2 i 3 przeszly to z80 i ule mozna by zaemulowac rowniez :-)
jesli nazywasz obrotem to co zrobil autor altirry to biednie, ale trzeba mu przyznac sprytne tyle ze dla blittera nie mozna ustawic skoku innego niz liczba calkowita (i to jest dokladnie to o czym pisze wyzej) przy obecnym lapie w leb rysowanie odcinkow chociazby.
"docelowo bedzie udostepniony protokol do wybierania rdzenii wraz z projektem szkieletu tagiego rdzenia - wlasnie po to, aby sobie kazdy mogl cos takiego napisac
bobik/cpu wraz z pr0be pracuja nad biblioteka 3d, ktora spokojnie mozna oprzec o vbxe (jako uklad wspierajacy operacje rastrowe (rysowanie odcinkow /wypelnianie trojkatow) jak i matematyczne (operacje na maciezach, mnozenie wektorow przez maciez) (slowo kluczowe: mozna)" bedzie (moj dopisek)
czyli pisanie wlasnych rdzeni i podmianka w locie tego co potrzeba... nie kwestionuje tego pomyslu ale pomijajac ze eliminuje sie tym posunieciem userow vbxe1 to jak sakramencko daloko jest od 'user frendly'.
"nie podoba mi sie nachalnosc, z jaka starasz sie przeforsowac swoje pomysly"
to nie nachalnosc, to zrowy rozsadek :-)
jedyny argument przeciwko jaki uslyszalem to to ze nie wem ile zajmuje rdzen proca - tak nie wiem ile zajmuje po skompilowaniu ale sadzilem po zrodlach... pawdopodobnie blednie.