hahahahahahahahh - owszem, da się to kupić w "BOSZU", za jedyne 5000pln - to wiem. Na Ebay'u sterowniki widzę też tanie nie są - pojawiają się na alledrogo, lub poprzez GSI klub, lub KTK, lecz niezbyt często i w cenie pomiędzy 150 a 200pln. Często w tej cenie z wiązką silnika. Problem polega jednak na tym, że obecnie nikt nie ma luzem wspomnianego ECU.
Jest jeszcze jeden pomysł - rodem z Pasiowej Stołówki - zakup za 50pln kompa z 20ne (ale nie c20ne, bo ten miał sondę Lambda) i podmiana EPROMU z mapami do SEH'a z uwalonego modułu do "nowego" ze zwykłej jednostki 2.0 :). Jeśli obydwa ECU mają ten sam typ epromu, to raczej nie powinno stanowić to problemu :)
ECU sprzed 20 lat ma na pokładzie procek intela z projektu datowanego na 1980 rok, trochę bramek, układ ADC, oraz eprom ze softem do sterowania. Robię dziś jeszcze jeden mało-atarkowy test - zapinam uszkodzony mod bez obudowy, podłączę zasilanie i zobaczę, który układ się grzeje. Podejrzewam przetwornice napięcia, bo w chwili spalenia sterownika był problem z masą a auto i aku było na prostowniku :D..... no i zobaczyłem na klemach napięcie w granicach około 20V no i stało się.
Oczywiście po podmiance kompa auto jeździ, to sprawdzałem :D
EDIT:
chyba znalazłem. Alarm odwołany :)
Modyfikowany ECU: odcięcie zapłonu przesunięte na 7000obr, lekko wyprzedzony zapłon w stos. do serii, oraz zwiększone dawki paliwa powyżej 5000obr :D - chyba będzie się działo ;)- ... (za jedyne 80pln) :D
Kontakt: pin@usdk.pl