26

Pobrałem grę, chodzi super na nokii E71. Nareszcie mam trochę atarowskiego klimatu w swoim telefonie, oprócz tapetki z montezuma.
dzięki gieniowski masz u mnie browara.

27

skoro to i tak w javie - to moze by tak na androida przerobic? robot pod androidem - bylo by ciekawe ;)

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

28

...i na Windows Mobile :)

gep/lamers^dial

29

gep: dlatego pisalem o androidzie bo pod niego pisze sie w javie, z ktorej gotowe pliki .class przerabia sie na .dex narzedziem - tak wiec przeportowanie powinno byc dosc proste.

to win mobile tak nieco od czapy dales, chyba tylko po to by cos napisac...

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

30

przejrzałeś mnie ;) niemniej na WM robocik też by się przydał

gep/lamers^dial

31

Wybrałem javę ze względu na to, że każdy telefon ją obsługuje. W lepszym lub gorszym stopniu, ale każdy. Nie widzę dużego sensu w konwertowaniu Robbo na inne platformy, skoro java jest wszędzie. Żeby nie było, mój telefon śmiga na uiq3 (jedna z wesji symbiana) a jednak zdecydowałem się napisać grę w javie, nawet pomimo tego że najbliższym mi językiem programowania jest C# w którym mógłbym pisać pod windows mobile. Nie chcę twierdzić, że java jest doskonała, bo nie jest, ale pisząc w javie mogę dotrzeć z tym projektem do największej liczby osób przy najmniejszym koszcie własnym (czas).

32

A to na WM nie ma JVM?

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

33

gieniowski: na androidzie miast javy jest dalvik. (tj. jest jbed ale to zazwyczaj sie z telefonu usuwa)
nie wiem jak tam jest na srajfonach...

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

34

http://fftactics.republika.pl/NewRobbo.jar
Co nowego?

-Pełne wersje gier: Robbo,Robbo II,Robbo Forever,Robbo (v2),Robbo (v3),Robbo (v4),Robbo (v5),Robbo (v6),Robbo (v7),Robbo (v9),Robbo (v10),Robbo (v11),Robbo (v12),Robbo (v13),Robbo 76,Robbo 2001,Robbo 653924,Robbo B,Robbo Boss,Robbo III,Robbo IV (v1)
Jest to zawartość pliku konfiguracyjnego w którym są wymienione wszystkie pliki *.rmp z grami. Taki zapis pozwala na zmianę kolejności|dodanie|zabranie dowolnych gier w formacie *.rmp.

-w opcjach jest możliwość zmiany palety kolorów na jedną z: Default.act,Real.act,Jakub.act,laoo.act,Xformer.act,Gray.act,Green.act
Ponownie jest to plik konfiguracyjny pozwalający na dodanie nowych palet.

-w opcjach można wyłączyć ekran początkowy pokazywany przy starcie

-uwzględniony kolor obramowania planety

-ogólne poprawki w engine, głównie dotyczące ruchu przeciwników

-usunięta możliwość czytania starego formatu etapów oraz plików *.rob. Od teraz jedynym słusznym formatem jest *.rmp.


@jellonek - jeżeli pod jbed działa Robbo to nie ma problemu (chyba, że jest jakiś szczególny powód dlaczego go się usuwa, nie znam się na tym). Jeżeli to nie działa, to jest problem. Wspomniałeś o jakimś narzędziu do konwertowania, ale w przypadku gdy nie mam prawdziwej platformy testowej, to wszelkie prace są bardzo utrudnione.
Szerze mówiąc, to nie wiem jak ma się sprawa z WM. Czy jest tam java, czy nie ma, jak działa. A co do srajfonów to mój nie ma za dobrej javy, ale jak na robbo jest zupełnie wystarczająca.

35

jellonek napisał/a:

nie wiem jak tam jest na srajfonach...

jest kilka środowisk typu JavaVm, Mysaifu czy też wspomniany tu JBed etc, rozumiem, że na androścierwie też jest większy wybór?

gep/lamers^dial

36

na androidzie jest mniejszy wybor, tj. jbed jako j2me, i dalvik.
z tym ze dalvik to calkiem inna historia bo to srodowisko z innym zestawem bibliotek (frameworkiem) uruchomieniowych, innym bajtkodem (acz automatycznie translowalnym z .class) z nieco inna filozofia uruchamiania (raz uruchomiona plikacja caly czas zyje w systemie, na wszelki wypadek jakby user chcial ja uruchomic ponownie).

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

37 Ostatnio edytowany przez Dragoo (2011-09-28 11:34:25)

bardzo fajna gierka  :)  Właśnie ją testuję! U mnie na samsungu hula;) - chyba dobrze?!...

U mnie hula, też na samsungu.

Czym się różnią tryby strzelania?

Mam ekran dotykowy i na nim emulowane klawisze A/B/C/D - nie dałoby się tam podpiąć strzału?

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

39

Działa na Nokii E65 :)
Ekran tytułowy stanął i myślałem, że wisi, ale nie wisiał. Trzeba było coś kliknąć...
Nie mam dźwięków strzałów mimo włączonej opcji sound (może tel. źle ustawiony choć nie widzę wyłączonych rzeczy w profilu)

Tak czy inaczej - kolejny dodatek vintage'owy... miałem kiedyś muzykę z Behind The Jaggi Lines jako dzwonek ale otoczenie nie było na to gotowe ;D

Pozdrawiam i dziękuję

Atari 800xl, magnetofon, Atari 2600, 10 kartów, wersja pudełkowa programu PAINT + dyskietka (mój pierwszy zakup w Allegro '2002)

www.zegary-klapkowe.com | hhmm.pl (oldskulowe zegary, 5% zniżki dla forum Atari)