ok, sdx bez konfiga (czyli pewnie auto)
dziala, ale bardzo wolno - tj nie tego sie spodziewalem po tym wstepie ze na vbxe szybciej
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » nightshade
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ok, sdx bez konfiga (czyli pewnie auto)
dziala, ale bardzo wolno - tj nie tego sie spodziewalem po tym wstepie ze na vbxe szybciej
> VBXE2, fx 1.20r atari 600xl - nie dziala
> VBXE 1.2, fx 1.20a, atari 65xe, 1mb ext ram bez kabelka - nie dziala
> VBXE 1.2, fx 1.20a, atari 65xe, 1mb ext ram z kabelkiem - nie dzialajaki program ladujacy?
> APE 3.0.4
uzywa 6 strony ?
---
najbardziej interesuje mnie
> VBXE 1.2, fx 1.20a, atari 65xe, 1mb ext ram z kabelkiem - nie dzialasprawdz ze sparta i z np mydosem albo jakims innym na bazie 2.5
APE loader używa strony 0600 o ile zdążyłem się zorientować.
> dziala, ale bardzo wolno - tj nie tego sie spodziewalem po tym wstepie ze na vbxe szybciej
ok. to juz niezle
teraz nacisnij "P","T","P"
teraz bedziesz mial szybciej i pamietaj ze to jest gra a nie demo gdzie czym predzej tym lepiej ;-) to jest jeszcze rozsadna szybkosc - wg.mnie za szybko
> APE loader używa strony 0600 o ile zdążyłem się zorientować.
ok. bedzie patch zeby z ape startowalo
---
jest szybciej, ale praktycznie nie mam kontroli nad bohaterem - dla mnie stanowczo za trudne
XXL nie wiem jakie fragmenty pamięci są istotne, inną możlwością jest spakowanie całego obszaru pamięci, załadowanie pod bezpieczny adres i dekompresja, Exomizer to umożliwia (Super Packer ułatwia pracę z Exomizerem)
xxl, jak bardzo uniwersalny jest silnik nightshade?
Dałoby radę wykorzystać go do gry typu Ufo: Enemy Unknown, Sabre Team czy innej, typu Laser Squad?
To może inaczej... Czy prościej byłoby według Ciebie napisać silnik od nowa, czy wykorzystać ten z Nightshade?
Chodzi o hi-res, rzut izometryczny, usuwanie zasłaniających ścian, scrollowany na boki.
tu nie ma zadnego zaslaniania(przyjrzyj sie), sciany to paski (wyzsze niz pokazane na ekranie) scroll to kopiowanie wyzej lub nizej takiego paska, nie widac tego ale gra podzielona jest na komnaty...
powiem tylko tyle, ze autor gry byl bardzo pomyslowy niewielkim nakladem uzyskal bardzo ciekawy efekt, gra jest mniej skomplikowana od KL, sprytnie maskuje swoje slabe punkty... a wyglada moim zdaniem lepiej ;-)
silnik knight lore jest ciekawszy, można poruszać się w 3-ech wymiarach, w Night Shade poruszamy się po płaskim terenie
troche off...ale jest taka nowa fajna gierka na Speca: KiNG VALLEY , konwersja z MSX-a ztcp z tego roku
czy taki staff da sie przenieśc na a8?
http://www.youtube.com/watch?v=j6PO-ISLSfI
http://www.youtube.com/watch?v=Y0ceYwFqxYo
chyba nawet lepsza jest od oryginału na MSX:
http://www.youtube.com/watch?v=NDFLT_nB … re=related no chyba, że to emulejtor zamulał
ale chociaż nie ma tych uciążliwych spectrum-owych atrybutów (mapa kolorów) ;]
Wydaje się lepsza, bo na filmie oryginał strasznie tnie. Jeśli to emulator to myślę że po prostu nie wyrabia :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » nightshade
Wygenerowano w 0.021 sekund, wykonano 60 zapytań