26

sterowanie bedzie takie jak proponowales bez przelaczania, wsadzisz dzoja do gniazda#1 bedzie sterowanie jak w knight lore, wsadzisz do gniazda#2 i bedziesz mial jak w isorze.

jutro opublikuje demo do grania. w dwa-trzy dni wersje ostateczna.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

27

plik dla emulatora atariwin plus,

http://atari.pl/nightshade_beta.a8s

za okolo 2 dni bedzie finalna wersja.

fire to start
joy#1 - sterowanie jak knight lore
joy#2 - sterowanie zaproponowane przez albeerta
P - pause (wyswietla mape)

ostatecznie gra bedzie mila obrazek tyt.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28

To jeszcze może dodać "J" - zamiana sterowania pomiędzy portami.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

29

1.jesli komus sie nie chce przepiac dzoja to podczas pauzy "J" zmienia przypisanie portow wedlug propozycji delyego
2.poprawiona grafika creditsow, dodane wyswietlanie wersji gry w rogu

i jeszcze tu nie wkleilem ;-) http://www.youtube.com/watch?v=5cfj5beE … re=channel

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

30

Mapa w grze mówi, że północ (kierunek joya do góry) to lewo-góra.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

31 Ostatnio edytowany przez xxl (2009-09-22 23:02:13)

naprawione

---

gra do sciagniecia:

http://atari.pl/nightshade.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

32

powstala wersja wykorzystujaca blitter kart vbxe rdzen fx1.2, gra dziala plynniej i jest odrobine szybsza, nadarza sie okazja do wprowadzenia jakis poprawek wiec jesli ktos cos zauwazyl bugi w poprzedniej wersji prosze zglaszac. w weekend gra bedzie do pobrania.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

33

skoro korzysta z VBXE to pewnie kolorów też jest więcej ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

34

tebe, sugerujesz ze xxl zaczekal na grafike?

przechodze na tumiwisizm

35

grafika sie nie zmieni, fps podskocza ;-) na starych ustawieniach gra bylaby o wiele za szybka dlatego trzeba o 1/3 poprawic precyzje ruchu... bedzie plynniej

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

36

http://atari.pl/ns-vbxe.xex

p -pauza
j -zmiana joya/sposobu sterownia
n -standardowa szybkosc poruszania
t -szybsze chodzenie
w obydwu przypadkach plynnosc ruchu jest wieksza od standardowego nightshade
--
ctrl+shift+1-4 - teleportacja w poblize odpowiedniej bronislawy
ctrl+shift+5-8 - teleportacja w okolice glownych wrogow
i gra stracila smaczek ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

37

po pokazaniu loga gry przestaje się gra ładować, przynajmniej na prawdziwym sprzęcie

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

38

na moim prawdziwym sprzecie tego nie zauwazylem.

moze:
1. brak rdzenia 1.2
2. vbxe nie jest na stronie d6

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

39

xxl, co to znaczy vbxe nie jest na stronie?
masz pan detect, a pozniej zrobic tak, zeby dzialalo ;)
nie ma ze nie jest na stronie ;)

przechodze na tumiwisizm

40

pokazuje się kolorowe logo NightShade, ulega wygaszeniu, czarny ekran, i .... to wszystko

p.s.
mam najnowszy rdzeń, mam VBXE na $d6

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

41 Ostatnio edytowany przez xxl (2009-12-07 08:07:01)

jakie urzadzenie ladujace?
---
loader wymaga strony 6 ?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

42

U mnie wiesza się na SDX (konfig use banked) po obrazku tytułowym. Odpalony przez loader R5 chodzi bez problemu.

Niestety - gra za trudna dla mnie :-(

pomidor

43

podejrzewam, ze sdx miesza w ustawieniach bankow pamieci, przez co ladowanie programu odbywa sie nie do tej pamieci gdzie trzeba, ale moze sie myle...

ns podlacza sobie pamiec vbxe (memac A) i bezposrednio do niej laduje dane.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

44 Ostatnio edytowany przez drac030 (2009-12-07 14:35:38)

Co to są "ustawienia banków pamięci" i jak w nich można namieszać?

Prędzej po prostu zablokowaleś dostęp do ext albo (przy rdzeniu R) nadpisujesz bank, który zajmuje SDX.

KMK
? HEX$(6670358)

45 Ostatnio edytowany przez xxl (2009-12-07 16:14:55)

rdzen A, nie nadpisuje banku sdx

sdx nie monitoruje stanu bitu MGE w rejestrze MEMAC_BANK_SEL... nie wiem czy sdx nie potrzebuje patcha do wspolpracy z vbxe.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

46

rdzeń FX z obsługą Rambo, loader R5 jak i ładowanie spod DOS 6.4 daje ten sam efekt

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

47

xxl napisał/a:

nie wiem czy sdx nie potrzebuje patcha do wspolpracy z vbxe.

Nie potrzebuje. Electron był na tyle uprzejmy, żeby dostosować rdzeń FX do współpracy z SDX.

KMK
? HEX$(6670358)

48

> rdzeń FX z obsługą Rambo

no to przychodzi mi jeszcze do glowy ze memacA nie ma priorytetu przy zaslanianiu czesci pamieci standardowego rozszerzenia?
nie wiem, jakies inne propozycje?

> Nie potrzebuje. Electron był na tyle uprzejmy, żeby dostosować rdzeń FX do współpracy z SDX

no to rewelka, bedzie mozna spokojnie podpinac 32kb banki pamieci vbxe i bezposrednio do nich ladowac

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

49

Jak chcesz, żeby u nikogo nie działało, to podpinaj, droga wolna. Co do priorytetu memaca, masz jeszcze to i owo do przeczytania, np. manual od VBXE.

KMK
? HEX$(6670358)

50 Ostatnio edytowany przez xxl (2009-12-07 21:28:41)

po cholere? Prawdziy Programista tm nie czyta instrukcji.

odpowiedz o tyle byla wartosciowa ze naprowadza na takie rozwiazanie:

- memacA ma priorytet tylko nad standardowym rozszerzeniem natomiast nad rozszerzeniem z rdzenia fx(r) juz nie ?

--
opinie sa notowane:
- nie dziala na sdx (banked)
- nie dziala na rdzeniu fx(R)

--
> Jak chcesz, żeby u nikogo nie działało, to podpinaj, droga wolna.

sratatata. u mnie i electrona dziala a wlasnie tak robie:p

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.