1

witam,

rozpoczely sie prace nad atarowa wersja gry http://www.gamesgames.com/game/Hashi.html czy ktos spotkal sie gdzies z algorytmem generowania poprawnych hashi (najlepiej z poziomem trudnosci) ?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Dokładnie identyczna gierka znajduje się w 'Simon Tatham's Portable Puzzle Collection' (http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/puzzles/) pod nazwą Bridges. Dostępny jest kod w C, jest tam też sporo innych fajnych gierek - będziesz miał robotę :)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

3

eeee, nie widze zrodel...

ale powoli rodzi sie w glowie pewien pomysl

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Są niżej, jako puzzles-version.tar.gz

I Ty zostaniesz big endianem...

5

zgadza sie, zrodla zassane.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

a ja bym prosił więcej pętelek.

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

7

chyba jestem zbyt głupi. :) - o co chodzi w tej grze, tak w skrócie? Niestety manual w eng. nie jest dla mnie jasny ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

8

polacz kolka tyloma kreskami ile jest w kolku

przechodze na tumiwisizm

9

w skrocie to tak:

kolka trzeba polaczyc ze soba jedna lub dwoma liniami poziomymi lub pionowymi w taki sposob, zeby suma linii 'wychodzacych' z kolka byla rowna liczbie w kolku, linie nie moga sie przecinac i co rownie wazne - kazde kolko musi miec polaczenie z kazdym - nie bezposrednio oczywiscie...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

:) - no to teraz mogę powiedzieć, iż to dobra gra :). XXL - czy istnieje szansa na support dla amiga/atari st mouse??

Kontakt: pin@usdk.pl

11

wlasciwie to tak, bo do zakodowania sterowania to mi jeszcze hoho brakuje ;-)

zastanawialem sie nad sterowaniem joyem i wielkim kursorem (jak w loops dx) fire aktywuje "wyspe" po czym wychylenie dzoja ustawia jeden,dwa lub kasuje 'most', kolejny fire dezaktywuje wyspe. moze cos takiego? wydaje mi sie dosc intuicyjne, ale oczywiscie mysz tez nie jest zla.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

udalo sie napisac generator hashi z regulowanym poziomem trudnosci:

http://atari.pl/hashi.rar

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13 Ostatnio edytowany przez xxl (2009-11-03 22:44:38)

mozliwe ze sprawdzi sie tryb 2 basica :-)

http://atari.pl/hashi-test.a8s

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.