1

witam,

w zalaczniku testowy program (wlasciwie jego czesc) ktory ma miec m.innymi mozliwosc ladowania fileowych gier. prosilbym o przetestowanie i znalezienie takiej ktora sie z tego loadera nie uruchomi, jesli ktos chce wersje do boot sektora to prosze dac znac.

prosze uruchomic program "test.com" ktory zaladuje automatycznie plik "xautorun", mozna testowac z urzadzenie innego niz 1.

dla programistow na szybko:
mozna tym ladowac programy na strone zerowa, bezposrednio pod rom itd. szczegolow nie chce narazie podawac.
mozna przetestowac taki przyklad:

<code>
org $0000
sei
lda #0
sta nmien
lda #$fe
sta portb
rts
ini $0000

org $ff00
lda random
sta colbak
jmp $ff00
run $ff00
</code>

ale najistotniejsze jest dla mnie teraz znalezienie gry ktora nie pojdzie z tym "loaderem".

Post's attachments

test.atr 179.64 kb, liczba pobrań: 9 (od 2011-11-20) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2 Ostatnio edytowany przez gorgh (2011-11-21 11:38:25)

.

3 Ostatnio edytowany przez Pin (2011-11-20 21:54:59)

sprawdź "Crowland".

... a tak apropos, to od dłuższej chwili proponuję Mono napisanie loadera dla Sparta DOS X, który zadziała w oparciu o Runext uruchamiając jako parametr program, który wymaga totalnej pustki w pamięci. Loader z założenia ma wywalać totalnie SDX i uruchamiać plik tak, jak by był odpalony spod "inita". Taka możliwość / funkcjonalność daje możliwość w zasadzie 99.9% szans na uruchomienie dowolnego pliku, dodatkowo jest pomysł na możliwość zmiany miejsca w pamięci w którym znajduje się program ładujący ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

4

Crownland chodzi.

Tak, bedzie wersja dla SpartaDOS FS, z Mono ustalane jest wspolne api ;-) bo to nie bedzie tylko loader...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

5

... to jest jedna z ważniejszych rzeczy dla SDX, tak sądzę ;)- stopień "zgodności" w stosunku do uruchamianych programów niebezpiecznie zbliży się do 100% ;)-

założenie jest proste, np.

*.com - pliki uruchamiane wraz z bibliotekami SDX
*.exe / *.xex - pliki uruchamiane z wyłączeniem wspomnianych
*ex1 - pliki kolidujące z dosem - odpalamy poprzez wspomniany loader ładowany w $xxxx
*.ex2 - pliki kolidujące z dosem - odpalamy poprzez wspomniany loader ładowany w $yyyy

męczę Mono o to już od miesiąca jak nie więcej ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl