1

W nawiązaniu do http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?id=4872 - ogłaszam Edycję 2011. Zaczynam. Deadline - dziś, 23:59 ;P (skoro nikt inny nie zaczął)

10 GR.0:POKE 710,0:?"Prima Aprilis Compo Edition 2k11"
100 GOTO 10

Uzupełnienie kodu mile widziane ;P

Sikor umarł...

2

10 GRAPHICS 0:POKE 710,0:? "Prima Aprilis Compo Edition 2k11"
11 POKE 752,1:POKE 82,0
12 FOR Y=1 TO 22
14 POSITION INT(RND(0)*38)+1,Y:? "o"
15 NEXT Y
16 FOR I=1 TO 50:NEXT I
17 POSITION 0,1:? CHR$(29+128)
18 POSITION INT(RND(0)*39),1:? "O"
19 GOTO 16
100 GOTO 10: REM "TA LINIA JEST BEZ SENSU :)"

:P

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

3 Ostatnio edytowany przez mono (2011-04-01 20:32:30)

10 GRAPHICS 0:POKE 710,0:? "Prima Aprilis Compo Edition 2k11"
20 DIM Y(40),T$(40):FOR I=0 TO 40:Y(I)=3*SIN(I/40*3.141595*2)+5:NEXT I:T$="AUTHORS: MONO, SIKOR                    "
25 O=0:DIM X(80):FOR I=0 TO 39:X(I)=I:X(40+I)=I:NEXT I
30 FOR I=1 TO 39:POSITION I-1,Y(X(O+I-1)):? " ";:POSITION I-1,Y(X(O+I)):? T$(I,I);:NEXT I
40 O=O+1:IF O>=40 THEN O=0
100 GOTO 30

Edit: Łaaaaa - dely mnie ubiegł. No to poprawka kodu delego:

12
14
15

;)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4

dely, fajne :)

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

5

ciekawe, jak się rozwinie. Z roku na rok coraz lepsze ;P

Sikor umarł...

6

Ej! Nie ma kasowanych. Poza tym ERROR 5 IN LINE 30 ;)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

7

Ano, może lepiej niech każdy napisze swój kod?

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

8

hmmm

9 Ostatnio edytowany przez mono (2011-04-01 21:36:00)

@dely: A bo w linii 20 T$ ma być przypisany ciąg o długości 40 znaków.

@innuendo: E nie. To ma być kod wspólny.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

powrót do źródła ;)

31 30 20 70 72 69 6e 74 20 22 20 70 72 69 6d 61   
20 61 70 72 69 6c 69 73 20 22 0d 0a 32 30 20 67     
6f 74 6f 20 31 30 0d 0a 72 75 6e

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

11 Ostatnio edytowany przez mono (2011-04-01 22:36:23)

Muzyka: Karel Svoboda...

10 GRAPHICS 0:POKE 710,0:? "Prima Aprilis Compo Edition 2k11"
11 POKE 752,1:POKE 82,0
12 FOR Y=1 TO 22
13 POSITION INT(RND(0)*38)+1,Y:? "o"
14 NEXT Y
15 DIM N1(16),N2(20):FOR I=0 TO 15:READ N:N1(I)=N:NEXT I:FOR I=0 TO 19:READ N:N2(I)=N:NEXT I:P1=0:P2=0
16 FOR I=1 TO 50:NEXT I
17 POSITION 0,1:? CHR$(29+128)
18 POSITION INT(RND(0)*39),1:? "O"
19 SOUND 0,0,0,0
20 N=N2(P2):V=(N>0)*5:SOUND 1,N,10,V
21 N=N1(P1):V=(N>0)*5:SOUND 0,N,10,V
22 P1=P1+1:IF P1>15 THEN P1=0:P2=P2+1:IF P2>19 THEN P2=0
23 GOTO 16
100 GOTO 10:REM "TA LINIA JEST BEZ SENSU :)"
1000 DATA 143,143,95,143,107,71,143,80,0,143,85,143,95,143,107,120
1010 DATA 0,0,0,0,19,20,26,29,39,42,53,60,80,85,107,120,161,170,215,241

Edit: Właściwie to HUDBA. Miker - fałszuje?

Edit 2: Dely - musiałem zmodyfikować nieco numerację linii :/

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

12 Ostatnio edytowany przez mono (2011-04-01 23:15:27)

To jeszcze losowanie kształtu "drzewek":

10 GRAPHICS 0:POKE 710,0:? "Prima Aprilis Compo Edition 2k11"
11 POKE 752,1:POKE 82,0:DIM Z$(5):Z$="oO*":Z$(4)=CHR$(20):Z$(5)=CHR$(96)
12 FOR Y=1 TO 22
13 POSITION INT(RND(0)*38)+1,Y:Z=1+RND(0)*4:? Z$(Z,Z)
14 NEXT Y
15 DIM N1(16),N2(20):FOR I=0 TO 15:READ N:N1(I)=N:NEXT I:FOR I=0 TO 19:READ N:N2(I)=N:NEXT I:P1=0:P2=0
16 FOR I=1 TO 50:NEXT I
17 POSITION 0,1:? CHR$(29+128)
18 POSITION INT(RND(0)*39),1:Z=1+RND(0)*4:? Z$(Z,Z)
19 SOUND 0,0,0,0
20 N=N2(P2):V=(N>0)*5:SOUND 1,N,10,V
21 N=N1(P1):V=(N>0)*5:SOUND 0,N,10,V
22 P1=P1+1:IF P1>15 THEN P1=0:P2=P2+1:IF P2>19 THEN P2=0
23 GOTO 16
100 GOTO 10:REM "TA LINIA JEST BEZ SENSU :)"
1000 DATA 143,143,95,143,107,71,143,80,0,143,85,143,95,143,107,120
1010 DATA 0,0,0,0,19,20,26,29,39,42,53,60,80,85,107,120,161,170,215,241

Edit: Listing w załączniku (format Atari).

Post's attachments

1IV4.LST 769 b, liczba pobrań: 5 (od 2011-04-02) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

13

JAk widać - dla zabawy, na szybko, nawet w Atari Basicu (no, z podpórkami lekkimi) mozna zrobić coś ciekawego. Mi się podoba i cieszę się, że idea nie upadła - to jak, Panowie (ekhm, Panie też?) - kolejna produkcja za rok (- 1 dzień)?
W załączniku atr ze wspomnianym. Odpalamy z Basica (np. poprzez RUN"D:PA2k11.BAS").

Post's attachments

aprilis_2k11.atr 179.64 kb, liczba pobrań: 27 (od 2011-04-02) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Sikor umarł...

14

Jest czysty basic bez podpórek - w data znajduje się muzyka: częstotliwości dla nut ze "spy vs spy 3: arctic antics".

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

15

Sikor, jako, że to Basic, to panie też :) Fajne wyszło.

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

16

Brawo Mono. Fajne!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

17

Dziękuję, dziękuję. Wycofałem się ze swojego śinusa, bo Twój skrol był o wiele fajniejszy :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

18 Ostatnio edytowany przez Sikor (2011-04-02 16:15:38)

Ciekawe co będzie za rok ;P
====================
Dodałem info w atariki - to już 3 oficjalna edycja ;) Tylko mam wątpliwość, codo kategorii, dałem dema, ale czy to odpowiednie miejsce? Chyba nie bałdzo...

Sikor umarł...