1

Zamienię Amigę 600 wyposażoną w następujące bajery:

- karta turbo MTec 68030@42 MHz nakładana na procesor
- 2 MB Chip
- 8 MB Fast
- dysk 2.5" (nie pamiętam jaka pojemność, z 200 MB chyba)
- klawiatura QWERTZ
- ROM pozwalający na boot z dysku
- stan niezły, nie jest połamana, ni pogryziona.

na Amigę 1200:

- karta turbo 28 MHz
- 8 MB Fast.
- dysk 2.5" gdzieś z 400 MB lub przelotka na CF wpinana w gniazdo IDE (chętniej),
- chętnie sieciówka na PCMCIA z gniazdem RJ45
- klawiatura dowolna (byle nie chińska)
- obudowa desktop (koniecznie, nie chcę towerów) bez ubytków, złamań.

Nie znam się na Amigach zbyt dobrze więc chętni, którzy chcą dokonać wymiany mogą zaproponować testy mojej Amigi, które chętnie wykonam i prześlę wyniki. Karta, którą mam w A600 jest sporym rarytasem kolekcjonerskim, a średnia cena podobnych (takiej samej jeszcze nie widziałem na Allegro) oscylowała w granicach 600 zeta. Jeśli komuś się chce, to serdecznie zapraszam do osobistego pomacania.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.
dely napisał/a:

Sjan sjan osjan hua.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

3

dely napisał/a:

Za taką to byś musiał pewnie zdrowo dopłacić :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

El Presidente , zrobie Ci te 3 kabelki i doplace do A600

- Atari STE - kabelek RGB -> Scart (obraz + dźwięk stereo),
- Atari Jaguar - kabelek RGB -> Scart (obraz + dźwięk stereo),
- ZX Spectrum +2 Grey -> Scart (obraz + dźwięk stereo)

ewantulanie pasuje taki deal ? ( wysylka amigi na adres w Polsce )

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

5

Niestety, chcę A1200 w zamian. Kartę na luzaku mógłbym przecież sprzedać na Allegro i Amigę dodać gratis :)