26

nie, to tylko pinglisz, z racji tego ze jakos mniej mi sie chce pisac "pierwsze pobranie danych z magistrali przez gtia dla slotu pmg nastepuje pod koniec aktualnie rysowanej linii"

przechodze na tumiwisizm

27

że też Wam się chce powielać te informacje po raz n-ty, to jakiś przyspieszony kurs wiedzy dla specjalnej troski Nosty-ego ?

Nosty multiplekser na DLI zmieniający pozycje poziome masz w Crownland, jak napiszesz taki że duchy nie będą mrugały to podeślij go Probe ;)

a tutaj masz przepis jak co znak albo i częściej zmieniać kształty duchów i ich pozycje w linii http://madteam.atari8.info/index.php?prod=gtia2

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

28

tebe napisał/a:

że też Wam się chce powielać te informacje po raz n-ty, to jakiś przyspieszony kurs wiedzy dla specjalnej troski Nosty-ego ?

Bo ja elegancko prosze :) A i temat pewnie nie jest taki banalny rowniez dla innych opornych, wiec odpowiedzi pozyteczne byc mogą.
Ale spoko spoko, zawsze mamy w zapasie evergreeny "kto jest najgorszy na forum" albo "VBXE to ZUOOOO" ;)

tebe napisał/a:

Nosty multiplekser na DLI zmieniający pozycje poziome masz w Crownland, jak napiszesz taki że duchy nie będą mrugały to podeślij go Probe ;)

To ja teraz rozumiem czemu Crownland jest w PAL i nielatwo go na NTSC przerobic.

tebe napisał/a:

a tutaj masz przepis jak co znak albo i częściej zmieniać kształty duchów i ich pozycje w linii http://madteam.atari8.info/index.php?prod=gtia2

Juz to kiedys widzialem (strone znaczy a nie urzadzenie w dzialaniu) i wzbudzilo zdecydowana moja sympatie w porownaniu do "konkurencyjnych rozwiazan".