26

Ja się bawiłem, oczywiście w Logo ;)
Tu jest parę ciekawych przykładów.

800 XE + CA 2001; Portfolio; 1040 STfm; Lynx II
Psion Organiser II XP, LZ64; Series 3a, 3c, 5mx; Siena; Workabout; HP 95LX, 200LX, 620LX; Amiga 1200; Amstrad NC100, NC200; Game Boy Color
http://palmtop.cosi.com.pl -- nie tylko o Atari Portfolio

27

mikey napisał/a:

No, ciekawe czy sie ktos bawil :)

ps. napisalem kiedys atraktor lorentza :) i to jest szczyt moich umiejetnosci jesli chodzi o rozumienie pewnych istot :) fraktalnych (braki w matematyce niestety)

Nie trzeba rozumieć. na tym poziomie ważne by ładne było :). Ja dla odmiany mam braki w informatyce (gramatyki, języki itp), a kilka kłosków kiedyś sobie machnąłem w post scripcie. Myślę, że tutaj względną trudnością byłoby zrobić odpowiednie środowisko do odpalania "programików". Podkreślam względną. Jak koś nie jest w stanie zakodować własnego mechanizmu logo-podobnego, to w zasadzie i tak nic ciekawego nie zakoduje.

Polecam klimaty zalinkowane przez Cosi. Jeśli je potraktować lekko, bez podejścia matematycznego (a czemu to zbieżne, a w jakiej przestrzeni itp) to stosunek wysiłku do efektu będzie przyzwoity z zatrzeżeniem, że w Atarce trzeba mieć też wzgląd na wydajność maszyny i pewne rzeczy sobie odpuścić albo wcześniej upewnić się na szybszym sprzęcie czy prowadzą do zadowalającego efektu.