tutaj jest Atatari++ z emulacja VBXE
Wielki szacun dla Laoo za dociagniecie tematu do konca!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Jak napisać grę na Atari - cz. 8 Premiera ósmej części popularnej serii poradników Larka o tworzeniu gier na Atari już 28 lipca!
TONY - Ark of the Covenant Kontynuacja przygód Tony'ego na Atari 8-bit, bez przemocy, z naciskiem na spryt i eksplorację.
ABBUC Software Contest 2025: Zgłoszenia Sprawdź aktualną listę programów zgłoszonych do konkursu ABBUC Software Contest 2025. Termin mija 31 lipca!
Gopher2600 0.50.0 Nowa wersja emulatora Atari 2600 z usprawnieniami i nowymi funkcjami debuggera.
Steem SSE 4.2.0 już dostępny Nowa wersja emulatora Steem SSE z istotnymi usprawnieniami i nowościami
atari.area forum » Emulacja - 8bit » Nie czekajac na kierownika...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tutaj jest Atatari++ z emulacja VBXE
Wielki szacun dla Laoo za dociagniecie tematu do konca!
Pewnie to dopiero początek, bo jak ludzie zaczną uruchamiać, to okaże się, że nie działa.
a gdzie jakieś binarki do potestowania?
Działają przykładowe programy Electrona. Obrazek z małymi teścikami zamieściłem na forum aage (klik)
candle, chodzilo mi o binarki programow ;)
Dzieki laoo, zaraz posprawdzam
edit:
wow, robi wrażenie ;)
a ten plik cmap.com to powiedzcie, jaki jest raster (w pixelach hiresa atari) tego kolorowania?
http://spiflash.org/files/vbxeslide.zip - kompletny slideshow wraz zrodlami do kodu atarowego i zrodlami uzytych narzedzi na pc
xan: Nie wiem o co dokładnie Ci chodzi, ale minimalna szerokość kolorowania to 8 pixeli hires atari. Maksymalna 32. Minimalna wysokość, to jedna linia, a maksymalna to 32.
mniej wiecej o to mi chodzi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Emulacja - 8bit » Nie czekajac na kierownika...
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 57 zapytań