Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
? HEX$(6670358)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Atari Font Maker V1.6.16.0 Nowa wersja narzędzia do tworzenia fontów i map.
Turgen 9.4.0 Nowa wersja Turgen - popularnego narzędzia do tworzenia kaset dla komputerów Atari.
TileT Przeglądarkowy edytor map stworzony specjalnie z myślą o trybie tekstowym z kolorami i kwadratowymi pikselami
FujiNET firmware v1.5.0 Nowa wersja firmware, która wprowadza szereg ulepszeń i poprawek.
Prima Aprilis Compo 2025 Wystartowała nowa edycja Prima Aprilis Compo, w której obowiązuje jedno wyzwanie - piszemy wyłącznie w Atari BASIC.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Proponuję rozpoznawać rdzenie po odczytanej z kontrolera vbxe nazwie. Np. FX10B8R. Tak jak robi to konfigurator.
Nie, to masakra. Po co tak komplikować?
Ale czemu masakra Draco, skoro procedurę dostaniesz " na talerzu " ?
Napisałem wyżej:
1) jest to długie
2) nie widzę sensu
Kompletnie nie rozumiem, w czym skomplikowany odczyt stringu "FX108RB"... czy jak tam, jest lepszy od prostego odczytu dwubajtowej wartości magicznej spod konkretnych dwóch adresów. Zamierzamy mieć więcej niż 65536 rdzeni?
No ja tam się nie znam, jak da radę to wsadzę drugi bajt magiczny, a Wy wykrywajcie jak chcecie złociutcy ;-)
Drugiego bajtu magicznego nie musisz specjalnie wsadzać, wystarczy przyjąć, że $10, $FF = rdzeń FX. Jeśli ktoś zrobi inny rdzeń, to na pewno starczy mu miejsca na inny bajt magiczny.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » VBXE, detekcja i dalsza obsluga
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 45 zapytań