26 Ostatnio edytowany przez zaxon (2009-01-07 02:38:44)

pod telefony wlasnie dzwonilem, nie ma takiego numeru, a colteka juz inna firma przejela,chyba zbankrutowali. Warto byc na bierzaco zanim sie cos zarzuci.

Dwa korce ziemniaków, gęsich jajek kopa, żeby móc to połknąć, tęgiego trza chłopa. GG3456993

27

zbedna uwaga, jestem tak na bierzaco jak strona western design center, skoro tak sie sprawy maja proponuje zapytac ich bezposrednio

przechodze na tumiwisizm

28

macgyver napisał/a:

Niech będzie 25$ lub równowartość 100pln sztuka ;)

$25 to jakieś 75PLN i ja więcej w sumie nie dam za sztukę.

Jeszcze prośba do pozostałych chętnych o Wasze limity, bo jak będą dużo niższe niż zaxxona i macgyvera to nie wiem co mam robić. Ew. gdybym i ja odpadł to kto może licytować żeby Wam nie przepadło?

Do 17:00 raczej zaglądam tutaj rzadko więc jakby coś pilnego to mój nr: pięćset_jeden_sześćset_sześć_dwieście_trzydzieści_siedem.

<-- Kontakt przez "E-mail" gdyż albowiem moja skrzynka "PW" jest pełna i zaprawdę nie mam czego usunąć.

--== Kup Pan/i dyskietkę http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=18887 ==--

29

W kwestii tego, co mówił TeBE to wydaje mi się, że max rozwiązanie związane z 65c816 to Warp7 z 1MB sram, za przeproszeniem :) bo: komputer dla starego oprogramowania nadal nim jest, a program napisany dla karty i tak będzie ultra szybko wykonywany.

Kontakt: pin@usdk.pl

30

to teraz jakiś uaktualniony schemat montażu Warp-a, ewentualnie uaktualniony o obecne osiągnięcia techniki w kwestii miniaturyzacji i ruszamy z produkcją

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

31

gdyby tak byla kolejna akcja, jak z "wypasionymi" plytkami pod simmy...

tebe: to jest gdzies opis jak montowac warpa?

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

32 Ostatnio edytowany przez tebe (2009-01-07 19:54:04)

tak, bierzesz Atarke Laoo, rozkładasz jego Warpa na części pierwsze, składasz w odwrotnej kolejności i tak powstaje opis ;)

mam w posiadaniu i nie tylko ja, pliki JED i PDF "WARP4", "WARP4_MEGAMEM", to są schematy połączeń Pasia/SSG, więc jeśli ktoś zna sposób montażu to na pewno Pasiu, jednak na podstawie tych schematów aktualnie aktywni/zdolni elektronicy też powinni zmontować Warp-a

tylko jakie są zmiany względem WARP4 a WARP7 ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

33

o - myslalem, ze jest tylko Warp 7 :)- warp 4 to pewnie to, co nazwa wskazuje pod wzgledem taktowania, a reszta pewnie tak jak ze 7. Ale nie jestem pewny.

..i jak sie tak coraz bardziej zastanawiam, to faktycznie warp7 ma wieksze szanse na zaistnienie niz odpowiednik HyperSpeeda. Oczywiscie, karta Pasia (Projekt F7 :) ) daje niesamowite mozliwosci, lecz przyznac trzeba - byly problemy ze zgodnoscia z oryginalem. Przynajmniej to wynikalo z moich obserwacji na party, albo cos nie tak bylo z karta.

Kontakt: pin@usdk.pl

34 Ostatnio edytowany przez pajero (2009-01-08 00:06:10)

Pin napisał/a:

Pajero. Masz bonusa jako spóźnialski..

Czym se zasłużyłem łaskawco?

tebe napisał/a:

Warp przynajmniej jest sprawdzony i działa..... wsadzić 65816 w karta z własną pamięcią

http://atariki.krap.pl/index.php/Warp4

To pierwsze jest lepsze....

35

zaxon napisał/a:

[...]mam ochoote zaplacic 25 $ za antycznego procka ,mam i o co tu wolac litosci ??

OK, to zaxon płaci $50 za swoje dwie sztuki, a pozostałe osoby mają 8 sztuk do podziału za $3, słownie trzy baksy :-)
No dobra, poważnie(j), Panowie Prezesi, melduję wykonanie zadania.. :-)
A całkiem poważnie, wychodzi $53/10 czyli $5,30 za sztukę + wysyłka do Was ode mnie. Dam znać jak dojdą i się rozliczymy.

<-- Kontakt przez "E-mail" gdyż albowiem moja skrzynka "PW" jest pełna i zaprawdę nie mam czego usunąć.

--== Kup Pan/i dyskietkę http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=18887 ==--

36

:)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

37

Jeśli ktoś się na poważnie zadeklaruje na klonowanie i obieca, że złoży Warpa z powrotem działającego, to mogę pożyczyć hardware do rozebrania :)

38

Jakbyscie naprawde robili jakis dopal, to dopiszcie mnie do PCB + montaz.
Ja tez mam zakurzony komplet (a chyba nawet 2!) z tej akcji zakupowej dwa lata temu.

39

Pajero. Bonus wynika z tego, że uważam - że jako jeden z nielicznych coś na ten procek nowego i użytecznego napisać możesz :)-

Kontakt: pin@usdk.pl

40

Super, że procki już są i to po całkiem niedużej cenie. A co do samego procka - osobiście zawsze byłem orędownikiem Warpa, nie jestem broń Boże zwolennikiem hasła "to już nie Atari", ale mimo wszystko cenię sobie zgodność "w dół" ;)

Jeżeli zaś chodzi o tworzenie standardów w związku z 65816, to sądzę, że bardzo by pomogło wsparcie 65816 (niekoniecznie zsynchronizowane co do cykla jak  z 6502) w emulatorze takim jak Atari 800 Win. Na chwilę obecną rozwój softu na 65816 hamuje znikoma ilość 65816 z np. liniowym RAM-em. A tak osoby chętne do pisania, nie posiadające tego procka zawsze mogłyby pisać pod 65816.

41

Jak na razie to na Warpa może sobie sam dla siebie napisać Laoo :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

42

Lotharek albo Candle albo ..... podejmą się wznowienia produkcji Warp-a ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

43

może Piguła - bo ma doświadczenie, oraz jest wysoce SKUTECZNY :)

Kontakt: pin@usdk.pl

44

a nie mozna zastosowac jakiegos przelacznika 6502/65816? zastepowanie 6502 oznacza brak 100% zgodnosci :( gdyby jakas dzwigienka np 8bit / 16bit umozliwala calkowite odlaczenie warpa...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

45 Ostatnio edytowany przez Pin (2009-01-08 20:40:23)

...ale niezgodność w zasadzie wyłącznie dotyczy nielegalnych rozkazów 6502C - a tych jak wiadomo praktycznie nikt nie używał. Można w zasadzie na palcach jednej ręki wyliczyć produkcje z tego właśnie powodu niezgodne. Po co więc w obliczu takiej sytuacji opracowywać nowe rozwiązanie - na dodatek bardzo niewygodne - bo wymagające wyłączenia komputera i ponownego włączenia??

65c816 mam od kilku lat i dlatego mogę potwierdzić powyższą tezę. Wyjątek stanowi tu zastosowanie dedykowanego OS'a (DracOS) przepisanego pod kątem nowego proca, zpaczowanego i uzupełnionego o nowe funkcjonalności. Tu największym problemem jest zasadniczo kod uruchamianego programu, gdzie niekiedy okazuje się, że programista zamiast korzystać z legalnej tablicy skoków używa sobie OSa wg. własnego uznania, co oczywiście prowadzi wprost do zwiechy (najczęściej). Najlepszy z najlepszych, czyli imć pan JBW kultywując ponoć dobre nawyki programistyczne w dla przykładu "nielegalnie" odwołał się do OS'a obsługując klawiaturę w programie Quick Assembler :) - skutek? - naciśnięcie klawisza powoduje wykonanie kodu o bliżej nieokreślonym zadaniu, jakimś cudem jednak powracając do programu, lecz powodując, iż funkcjonalność wspomnianego ogranicza się do podziwiania ekranu zawierającego ekran powitalny edytora QA ;)-

Ogólnie, problem powyższy (OS'a a nie 65c816) dotyczy może 2-3% ogółu oprogramowania, z tego najmniej gier a raczej użytków.

Kontakt: pin@usdk.pl

46

macgyver napisał/a:

Jeżeli zaś chodzi o tworzenie standardów w związku z 65816, to sądzę, że bardzo by pomogło wsparcie 65816 (niekoniecznie zsynchronizowane co do cykla jak  z 6502) w emulatorze takim jak Atari 800 Win. Na chwilę obecną rozwój softu na 65816 hamuje znikoma ilość 65816 z np. liniowym RAM-em. A tak osoby chętne do pisania, nie posiadające tego procka zawsze mogłyby pisać pod 65816.

Mogę dostarczyć emulator do testów (wersja niepubliczna, póki nie zrobię oficjalnej gałęzi emulatora), pod warunkiem feedbacku w przypadku znalezionych błędów. Chętni niech piszą na laoo(małpa)icomp.pl. Macgyver: napiszesz coś? ;)

47

mowny napisał/a:
zaxon napisał/a:

[...]mam ochoote zaplacic 25 $ za antycznego procka ,mam i o co tu wolac litosci ??

OK, to zaxon płaci $50 za swoje dwie sztuki, a pozostałe osoby mają 8 sztuk do podziału za $3, słownie trzy baksy :-)
No dobra, poważnie(j), Panowie Prezesi, melduję wykonanie zadania.. :-)
A całkiem poważnie, wychodzi $53/10 czyli $5,30 za sztukę + wysyłka do Was ode mnie. Dam znać jak dojdą i się rozliczymy.

Hehe, no wlasnie tez tak sie zastanawialem jak to rozwiazac, na szczescie malym kosztem sie skonczylo, sluchaj Adam ,masz paypala ? Bo to moja jedyna opcja podeslac gotowke. Jak cos to podeslij mi  adres na maila. I dzieki za zakup.

Dwa korce ziemniaków, gęsich jajek kopa, żeby móc to połknąć, tęgiego trza chłopa. GG3456993

48

Tak, mam paypal, ale do tej pory używałem go tylko do płacenia. Czy przyjmując kasę płacę jakąś prowizję?
A nie masz konta w Polsce? Zdaje się że za Pokeye przelewałem Ci na konto w kraju?
Ogólnie, rozliczymy się jak kości przyjdą.

<-- Kontakt przez "E-mail" gdyż albowiem moja skrzynka "PW" jest pełna i zaprawdę nie mam czego usunąć.

--== Kup Pan/i dyskietkę http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=18887 ==--

49

laoo/ng napisał/a:

Jeśli ktoś się na poważnie zadeklaruje na klonowanie i obieca, że złoży Warpa z powrotem działającego, to mogę pożyczyć hardware do rozebrania :)

Zamiast robić taki reverse engineering, można przecież zapytać Pasia. :) Powinny też gdzieś być pliki dla układów MACH dla WarpMax (jeżeli dobrze pamiętam, to tak nazwał wersję dla 7 MHz, ale mogę się mylić) i rysunki płytek.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

50

Voy, nie jesteś przypadkiem bratem Pasia ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C