Guys! :) To była tylko propozycja - a ta z definicji nie jest ani prośbą, ani niczym podobnym. Ja nie umiem portować gier... Nawet programowaniem się od lat nie zajmuję. Pracuję w zupełnie innej branży.
Widząc, że co kilka tygodni jak grzyby po deszczu pojawiają się wspaniałe porty gier, o których można było sobie tylko poczytać w Bajtku, zaproponowałem grę, która jest jedną z moich ulubionych i która należy do niezbyt licznego gatunku gier samochodowych. Przecież nasi wielce zasłużeni koledzy zamierzają portować coraz to kolejne gry, więc może uznają moją propozycję za wartą uwagi ;) O nic nie proszę, ani na nikogo nie naciskam.
Co do pozostałych kwestii:
Seban doskonale wie, że już w 1997 roku obmyślałem algorytm wyświetlania drogi nie tylko ze skrętami, ale również ze wzniesieniami (ruchomy horyzont góra-dół etc.). Powstało nawet kilka propotypowych procedur, ale z braku wiedzy i umiejętności projekt porzuciłem. Obecnie wiedzę i pomysły może nawet i mam, ale nie potrafię obsługiwać ani MADSa, ani XASMa, a w QA się już nie pisze :P Gra musi być przeportowana, a nie napisana od zera.
Dyskietki z Properem nadal mam :) Ba, znalazłem nawet różne niepublikowane wersje, bo jak powszechnie nie wiadomo grę pisałem kilka razy - na pojedyńczych fontach, na poczwórnych fontach i na grafice. Najśmieszniejsze jest to, że w sumie zajęło mi to ledwo miesiąc. Skoro już ten temat został poruszony, to przyznam się, że nie skończyłem tej gry, bo trzeba w niej zmienić kilka rzeczy, których w ówczesnych czasach zmienić nie potrafiłem. Chodziło o przełożenie obiektów na spritey programowe, zmiane procedury ruchów Propera (skoki, kolizje), dodanie bajerów (teleporty i przedmioty funkcjonalne typu klucze, dodatkowe życia etc.) i zrobienie plansz. Powstał nawet nędzny edytor do plansz, ale wstyd go komukolwiek pokazywać... :)