Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FreeMiNT OS Distro Pełna, bootowalna dystrybucja systemu operacyjnego FreeMiNT dla 32-bitowych komputerów Atari.
Atari800MacX 6.1.0 Popularny emulator Atari na Maca otrzymuje wsparcie dla FujiNet/NetSIO oraz liczne poprawki błędów!
RastaConverterBeta19 Najnowsza wersja RastaConvertera wprowadza nowe funkcje odległości kolorów, w tym domyślne "rasta".
Test7800 0.7.1 Nowa wersja emulatora Test7800 w wersji 0.7.1 przynosi usprawnienia w obsłudze Drag and Drop oraz poprawki POKEY dla Stone Age.
Nadchodzi Rogul na Atari ST/STE Konwersja znakomitego Fantasy-Hack'n Slash-Roguelike Rogul z małego Atari na platformy ST/STE
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tebe,
would it be hard to compile a MADS version to support C64?
it would be easier for me to port stuff over...
or can I use a macro to make the correct headers?
opt h-
ORG [a(start,end-1)],$0800great! Thanks Tebe... ;) "multiplatform" development... ;)
opt h-
dta a($801)
org $801
opt f+
dta a($80b,$f),$9e,c'2059',0,$a0,0
; start code herethanks, Fox.
another question... is there an easy way to convert MADS atascii (dta c"blabla") to c64 ascii?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » MADS for C64 assembling
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 53 zapytań