1

Witam, czy komuś udało się przejść ją na emulatorze ? 1,5 planszy przed ostatnią głowicą mam zawsze "pyrrrt..." i game over.

Wygląda to tak, jakby robot chodził wolniej niż jest synchronizowany zegar przez co brakuje mu czasu na dojście...

MaW

___
Press play on tape...

2

Tak to bywa...
A na grach automatowych to czasami bywało jeszcze trudniej...
;)

800XL  XC12  LDW 2000  Portfolio  1040 ST, STE  Falcon 030 (Deskpro)  Jaguar
... oraz inne grzyby i Amigi :-P

3

No tak, można tak powiedzieć :P - ale mam wrażenie, że na oryginalce chodziła wolniej (vide: muzyka na pauzie).

Już wymyślałem różne triki: wyłączyłem synchronizowanie z przerwaniem obrazu, próbowałem i w palu, i w ntsc...

A na dodatek jak wczoraj pisałem w wątku o Tapperze: wgrałem nowego emulka i wszystkie sejwy są teraz do... wyrzucenia :(

I takie pytanie się rodzi: XXL konwertuje teraz KL, co takiego lepszego ma KL nad Chimerą ? Była wogóle Chimera na inne kompy ?

A do miłośników Chimery: dało by radę przejść ją, jakby akcja była nieliniowa ?

___
Press play on tape...

4

http://www.lemon64.com/?game_id=2602

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

5 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-12 18:48:29)

> co takiego lepszego ma KL nad Chimerą ? Była wogóle Chimera na inne kompy ?

- w chimerze nie zrobisz pol kroku do przodu
- w chimerze nie ma poziomow, jest widok izometryczny ale nie ma schodow itp.
- brak skakania
- brak przesuwania przedmiotow itd.

chociaz moze jest ... dawno chimery nie widzialem. chimera bardziej przypomina alien8.

--
zerknalem

- brak ruchomych przeszkadzajek

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

Qrde, marzy mi się konwersja Chimery na flasha... lub przynajmniej coś bazującego na niej. Wtedy można by było wszystko to, o czym piszesz, dołożyć... No i ten pieprzony widok poprawić, żeby było wszystko co trzeba widać.

___
Press play on tape...

7

no to jak w koncu z tą Chimerą? Można ją przejść? ...nabrałem na nią apetytu...

8 Ostatnio edytowany przez odislaw (2009-05-31 17:32:24)

ha, jednak można przejść, ale co się człowiek musi namęczyć...ile prób i kombinacji...:)  http://www.youtube.com/watch?v=lNi6jSl9-Qs

9

ale jajko. na pauzie jak wcisniesz start+select+option to wychodzi menu ze startem jakiejs gry ale cokolwiek nacisne zawiesza kompa... (zauwazylem na Twoim video pod koniec w scrollu)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10 Ostatnio edytowany przez maw (2009-05-31 20:24:38)

Mam wersję z nieskaszanionym obrazem - chodzi poprawnie pod 64kB/NTSC, niestety na niej emul też wypada po wciśnięciu czegokolwiek po S+S+O :(

//EDIT: u Kaza jest inny plik Chimera.atr, który chodzi nieskaszaniony pod PALem - prawdopodobnie na tej wersji da się przejść całą grę (robot chodzi szybciej!) - ale dalej gra pod [P],S+S+O nie działa - XXL, w Tobie jedyna nadzieja ;-)

___
Press play on tape...

11

no właśnie, szkoda, też próbowałem i dupa :(