hehe no niezle...
proste ,ze tam powinno byc BEQ a nie BNE inaczej dwie wczesniejsze instukcje nie maja wogole sensu (a szczegolnie mieszanie potem ze wskaznikiem stosu)... na nieszczescie to jest akurat taki fragment kodu ktory pisze sie tylko raz i potem sie tam wogole nie zaglada... ale raczej nie jest to wina ,ze na niektorych atarynkach dziala a na niektorych nie - Pin cos wspominal ,ze gra sie uruchamia ale krzaczy sie gdzies dalej, jak sie troche pogra, a ten blad z BNE powoduje ,ze albo gra sie uruchomi albo odrazu zawiesi...
nie wiem kto zapuscil ploty ,ze Crownland uzywa nielegali - nie ma tam zadnych niestandardowych instrukcji 6502... jedynie byl domysl ,ze jesli Crownland dziala na pure6502 a nie dziala na 65c816 to calkiem prawdopodbne jest, ze w kodzie jest blad ktory dopuszcza odpalenie przez procesor jakiegos "nieautoryzowanego" framgentu kodu (nadpisywanie kodu/skok w zle miejsce pamieci itp)
nie ma co ukyrwac, gra byla robiona w pospiechu, nie bylo czasu aby dopracowac jakies szczegoly, pomyslec nad ciekawymi levelami itp, do tego około tygodnia przed terminem oprocz czasu zaczelo brakowac takze pamieci...
powoli pracujemy nad bardziej dopieszczona wersja pod 64k z wieksza iloscia leveli i z jeszcze WIEKSZYM migotaniem sprajtow ;)