1

witam,

nie wiem czy da sie to zrobic... chcialbym takiego karta, ktory zajmuje miejsce carta od $8000 i od $a000 przy czym pamiec od $8000 bedzie jakiegos rodzaju ramem/sramem/ramem dwukanalowym czy jak to sie tam zwie a pamiec od $a000 to rom. pamiec od $8000 jest 'stronicowana'. to jest mysle w miare proste do zrobienia, a teraz...
- na karcie znajduje sie procesor ktorego program zapisany jest na romie od $a000 (atari) a dla niego widzany od $e000.
- procesor taktowany taka sama czestotliwoscia jak proc atari (jesli szybciej to leppiej) i pracuje w 'przeciwfazie' ??? nie znam sie na tym ale chodzi o to ze pobieranie/zapisywanie przez niego danych nie koliduje z normalna praca atari.
- ram dla tego procesora znajduje sie na karcie i jest widziany liniowo od 0-dfff (a dla atari jest stronicowany)

czy to jest wykonalne?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

A ten procesor to z80 ;)

3

nie, z80 startuje od poczatku pamieci a w karcie pamiec rom ma byc na koncu... to ma byc procesor 6502.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

mocy obliczeniowej Ci nie starcza XXL ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

5

xxl - wrzucisz sobie proca do vbxe  a pamięć będziesz podmieniał przez EXTSEL :)

pomidor

6

electron, prawde mowiac nie wiem o czym piszesz :-) nie przesledze teraz tez dokumentacji do vbxe ale czy przypadkiem pamiec z vbxe nie jest widziana jako 1 strona pamieci? gdyby tak bylo to juz jest niezle - co kulka linii obrazu przelaczalbym ta pamiec a dl antica tak napisal zeby wyswietlalaobraz tylko z tych 256 bajtow...

marzy mi sie obsluga grafiki przez osobny procek. tak - vbxe to robi ale ja bym chcial zeby mozna bylo samemu napisac program obslugi grafiki i wcale wielkiej mocy nie potrzeba...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.