76

Ja w stanie czuwania trwalem mimo braku aktywnosci! nie ukrywam, ze chcialbym sie zaktywowac i sa symptomy, ze moze sie to udac :)
Nie znam sie nad sprawami technicznymi strony kodowej gry lecz z rzeczy, ktore by mozna bylo zmienic wg mnie to sama postac- chodzi mi o pojscie w stronie postaci z Caverni czy tez kolorystyka w strone Giany.
Tak samo kwestia rozpedu jak tu wspominaliscie przydalaby sie aby to bylo szybciej.

Mam pytanie dotyczace tego co napisal pr0be - a mianowicie"jedyne czego teraz zaluje to to, ze troche nie pomyslalem, i nie zwrocilem uwagi Powroozowi ,zeby ograniczyl wysokosc sprajtow do 16pixeli, wtedy mozna by bylo rozmiescic bezklopotu 2razy wiecej sprajtow na ekranie i PM overlay byl by wtedy bardzo uzyteczny..."

co by to wizualnie zmienilo i ulepszylo? wypadlem z obiegu z czescia wyobrazni pewnych zwrotow s tosunku do tego jak wyglada to dla oka wiec prosze aby ktos mi to wytlumaczyl na podstawie tego preview-porownawczo :)

BBSL drinker5 is still alive !!!

77 Ostatnio edytowany przez BTC (2006-10-19 09:32:38)

pr0be - czy będzie możliwość dodania SFX jako alternatywy dla muzyki ? - mniej wiecej coś takiego jak w grze Hans Kloss

78 Ostatnio edytowany przez wawrzyn (2006-10-20 10:00:15)

Zmieniam zdanie - hipek jest okej co do ksztaltu - zostala sama kolorystyka tylko, jak dla mnie jesli chodzi o postac bohatera i ew. wrogow :)
oraz ewentualna rozkminka na temat powrotu bohatera w tyl (?) badz wydluzone ekrany z gory bo przy skoku bardzo wysoko on sie odbija? Narazie nie potrafie przeskoczyc basenu 3 basenu(1 nietoperz,2 dluzszy basen i 3 to ten gdzie sa kladki i nietoperz oraz w poblizu serce).
Z rzeczy co faktycznie draznia to brak mozliwosci fajerem wywalenia ekranu pokazujacego level po stracie zycia.
Przydalyby sie jakies bonusowe komnaty moze oraz cos jak w Gianie zdobywanie kolejnych broni czy sprawnosci bo tu jest cos jak we Fredzie? chwilowa nietykalnosc(czasowa?) na np. pancerniki?
No i jeszcze jedna rzecz gdy biore ta korone co mi daje ta chwilowa nietykalnosc to czy z dolu jej sie napewno nie da zabrac czy to jest blad? Bo jak skacze na nia to ja biore a np idac kladka ponizej wydaje mi sie ze dostatecznie wysoko da sie skoczyc.
Pozatym zajebisty motyw gdy sie w locie np zabije nietoperza to troche podbija bohatera-tez jak w Gianie i to jest plus. Gdy juz sie dobitnie czepiam to gwiazdki moglyby byc bardziej widoczne bo troche gubia sie w grafice.
Z rzeczy nei wiem co mi wpadly w lep to moze dodatkowo gdy sie zbiera te elementy dajace moc jak strzelanie moze fajnym motywem by bylo nie wiem w jakichs juz trudniejszych lewelach dolozyc chiwlowa badz stala kwestie latania?:) moze nei tak ze przelece caly level bo to by bylo bez sensu ale ten caly plaszcz mu pasuje do tego aby np zwiekszyc skok czy czasowo dac taka mozliwosc latania co sie przyda na lewelach trudniejszych badz do tego aby nie iem zebrac jakies specjalne rzeczy znajdujace sie w trudno dostepnych miejscach. Ale o plywaniu juz nie wspomne ;)

BBSL drinker5 is still alive !!!

79

MISTRZOSTWO ŚWIATA !!!
Gra jest niemiłosiernie dobrze wykonana i cholernie trudna co wszystko skleja sie w jedną, wielką przefantastyczną przygode a wszelkie trudności z opanowaniem ruchów, skoków itp. itd. (które to de facto da sie doskonale z czasem opanować) tylko dodają smaczku całości, skutecznie nie pozwalając "jednym ruchem" skończyć planszy. Z niecierpliwościa czekam na dokończenie projektu i już ustawiam sie w kolejce po zakup gotowego produktu :-)
GRATULACJE AUTORZY !!!

80

W sumie droga do ABBUCa nie jest zamknięta, wystarczy aby różnice wersji finalnej w stosunku do demówki były znaczące (czytajcie też tutaj).

I Ty zostaniesz big endianem...

81 Ostatnio edytowany przez xxl (2006-10-23 11:05:37)

nie chcialbym byc zle zrozumianym, ale wydaje mi sie ze jest blad w grafice
http://www.atari.pl/crowland.jpg

tam gdzie woda sie podnosi powino byc zielone a tam gdzie opada niebieski - tak jak na zalaczonym obrazku powyzej

pozwolilem sobie zerknac i mozna to zrobic inaczej definiujac kolory + dli (kolor tla mozna wykorzystac) a na background po bokach nalozyc pm i bedzie slicznie.

jesli byla by taka wola rowniez mozna dodac jeden kolor (bo jest miejsce) miedzy chmurkami a ciemnozielonym 'lasem' (na chmurkach) o wysokosci 2 znakow - trzebaby bylo zmienic tylko dli

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

82

Wonderful

83

gierca ładniutka; jednakże

- ruch postaci jakoś nie do końca do mnie przemawia - w sensie dynamiki,
- kolorki - czy coś można z nimi zrobić - co by takie pastelowe nie były :),
- a trzy;- nie wiem, czy to ważne - ale przy screenie z informacją o naciśnięciu FIRE - po jego naciśnięciu jak napis zaczyna "skakać" - DL'ka leci gdzieś w KOCMOC :)(kosmos) :)-

Kontakt: pin@usdk.pl

84

pin: lamuchu :P

pr0be napisał/a:

aktualnie znane mi sa 2 bugi:
-kaszana synchronizacji pionowej w momecie efektu spadania napisow (tylko real atari - na emulatorze jest ok), nie wiem czym to moze byc spowodowane, nie jest to chyba wina braku JVB w display-liscie bo adres DL jest updejtowany przez VBL, mozliwe ,ze jest to wina wywolania DLI w liniach>=240, tak czy inaczej gra dziala wink
-kiedy czas zliczy do zera, kaszani sie sprajt gracza.

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

85

Witam.

Jak dla mnie M!AZGA.
Ogień graficzka, muzycznie też całkiem nie źle. Postaci fakt, trochę "blade" ale extra. Z niecierpliwością czekam na finał.

86 Ostatnio edytowany przez Pin (2007-02-25 17:32:23)

jeszcze jedno - jeśli gra ma być grywalna - to dobrze byłoby troszkę ją ułatwić. Chodzi jedynie o to, by po utracie "życia" nie zaczynać od zera, tylko od miejsca, gdzie owa utrata nastąpiła.
Jell - fakt - nie doczytałem.

i jeszcze jedno. Nie mówię, że piszę dobrą muzykę, bo tak nie jest - ale można by w grze cos w temacie zrobić?? - bo, że tak powiem =- z tą muzyczką w czasie gry to szału nie ma :)- sprawa dwa, to nawet nie pamiętam teraz, czy to gralo w stereo?? - jeśli nie - to też by mogło :)


ZILQ - z krakowa jesteś?? - heh - :)

Kontakt: pin@usdk.pl