1

Było już sporo w temacie. Tym razem pytam o XL-Painta który podobno może obsługiwać 16 kolców(?) i dzia?a tylko pod emulcem (?). Jakie są więc wersje i gdzie je mogę zdobyć?

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///

2

w bazie aarea jesli dziala, dział użytki

16 kolorów to tak naprawde 4 kolory w 4 odcieniach, jak powstaje tryb? pierwsza linia to 4 kolory, druga linia to 4-y odcienie szarosci (obrazek tytułowy z gry Dupland jest w tym trybie), ogolnie jesli interlace to ostro trzepie po oczkach, lepsza jest inna wersja tego trybu ktory uzywa XI/Satatronic, tyle ze uzywa jakiegos swojego programu (bez interlacu, widac przerywane linie)

ogolnie XLP1.9 działa nawet na Atari, tyle ze użycie ZOOM'a wymaga starszej wersji emulatora, tej ktora nie miala synchronizacji z rastrem, powodem takiego stanu rzeczy jest zbyt dlugi program przerwania DLI pod ZOOM'em

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

Był jeszcze programik bodajże MacMastera, nie pamiętam tytułu, który pozwalał mieszać 4 kolory z 2 palet, otrzymywało się 16. Mrugał też strasznie.
A na Atari jak chcesz rysować kolorowo to ofkorz polecam CINa i LEPIXa :)

: 404. Stopka not found

4 Ostatnio edytowany przez mazi (2006-05-17 09:10:13)

Ten program McMastera nazywa sie McPainter. Oto link do strony z programem: http://east.atari8.info/mcp/index.htm

5

Takich programów było swego czasu mnóstwo, m.in.:
- FlashPainter czy może Flash Pointer (na myszkę od Amigi)
- InterPainter (czy jakoś tak)
- Bit Busters mieli jakiś program, którego używał Replay; program ten wyróżniał się interlacem "w szachownicę" zamiast "poziome paski"

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

6

Dokładnie - ten program to IST czyni Interlace Studio. Miał nie być puszczany, ale chyba na którymś party podobno "wyciekł" (nie wiem, bo sam go nie mam)...

I Ty zostaniesz big endianem...

7

no to dawajta! Jesli ktos go posiadl to prosze o cudowne rozmnozenie :D

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///