Arcade Game Conversion Compo
Temat pierwszej edycji konkursku to konwersja na ATASCII gry z automatów.
Chciałbym rozpocząć dyskusję czy taki konkurs ma rację bytu? Warunki konkursu
można przedyskutować. Kolejne edycje mogą różnić się np. możliwością
przedefiniowania np. 5 znaków, interlancem itp.
Czym on różni się od innych konkursów?
Jednym: Od samego początku wiemy, kto bierze w nim udział.
Warunki konkursu:
1. Można kozystać:
- tylko z grafiki 0 Basica (2 Antica)
- tylko ze standardowego zestawu znaków ATASCII
- dowolnej szerokości ekranu (jedna dla całego ekranu)
- dowolnej wysokości ekranu
- dowolnej organizacja pamięci ekranu
- w całej grze można korzystać tylko i wyłącznie z dwóch kolorów
2. Nie można korzystać z:
- grafiki P/M
- sprzętowego V/HSCROLL
- wielokrotnych DL
- interlance
3. Wyboru gry dokonuje się z listy poniżej.
Ewentualnie wybór gry do konkursu odbywa sie na zasadzie głosowania po czym
przyjmowane są zgłoszenia przystąpienia do konkursu przez zawodników.
przykładowa lista: Tetris, Frogger, Pacman, Space Invaders itp.
4. Zawodnicy zgłaszając chęć wzięcia udziału w konkursie podając grę, którą
będą konwertować (chyba, że gra do konwersji będzie jedna dla wszystkich)
5. Czas trwania konkursu: miesiąc.
6. Gra musi uruchomić się na standardowym Atari8bit 64KB.
7. Gra musi być jednym plikiem i startować automatycznie po załadowaniu.
8. Sterowanie: klawiatura lub joy.
9. Język programowania - dowolny.
10. Nagroda? Nie jestem przekonany czy jest potrzebna.