Nie każdy o tym pewnie wie, bo nie widać na głównej stronie, ale jest BETA wersja SID2Pokey do ściągnięcia pod: (autor Święty)
http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopi … 5762#35762
Mam nadzieje, że nie banują za zaśmiecanie forum:) hehe
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » SID2Pokey
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie każdy o tym pewnie wie, bo nie widać na głównej stronie, ale jest BETA wersja SID2Pokey do ściągnięcia pod: (autor Święty)
http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopi … 5762#35762
Mam nadzieje, że nie banują za zaśmiecanie forum:) hehe
Kolejny sid na najnowszej procedurce sid2pokey !
Spijkerhoek.sid
A cos zostało poprawione w Playerze? lepiej gra?
Czemu z Yie nie odgrywa poprawnie FX-sów?
O ja [uprawiam sex]!
Swiety, jak zwykle przywaliles :)
Rulezujesz, nie ma to tamto :] Jak słusznie pecus zauwazyl gra to jakby musix na atarke pisany byl :]
z wyrazami szacunku,
pirxxx
Kolejny SID na Sid2pokey w najnowszej wersji - teraz player jest szybszy ! (niestety nieco dłuższy)
Załączam kolejny przykład - chyba ten sam Sid był w jednym z dem Hardu
Hmmm. Brzmi nieco odmiennie od tego od Hardow. Nie mowie ze zle. Inaczej! No i szybkosc playera zabija! Chyba, ze jest cos jeszcze poza ekranem czego nie widac.
Nie no - brzmi spoko - chyba nawet bliżej "oryginału" z komody, bo dla mnie ta hardziana wersja po prostu rzęzi... Dobra robota! :)
Konwersja zaczyna się od niebieskiego pola do końca zielonego - tak że jest w miarę szybko - po za ekranem jest oryginalny sid - biały pasek.
Na pewno inaczej bo Hardzi podnieśli tonację o chyba 2-5 półtonów w górę (dlaczego nie wiem) ale sprawdzałem w dokumentacji do SIDa i do Pokeya więc moje wzory są chyba poprawne ! A tak apropos to chyba jest on zsynchronizowany z sid playerem tak aby można było odtwarzać coś na pokeyu i na samplach ale to w przyszłości. :)
Najważniejsza różnica między moim playerem a Hardu jest obsługa ADSR - oni sobie ją po prostu nadmiernie uprościli. Ich player nie wykożystywał całego pokeya tylko pracował w trybie 1,79 3+4 , 64 khz 1 i 2. Moj player gra następująco: 1,79 3+4 i w zależności od rejestrów Sida 64 khz 1 i 2 , 15 khz 1 i 2 , 1,79 2 i 64 1, 1,79 2 i 15 1
Po za tym uwzględniam rejstry pwm i inne rzeczy których oni pomineli !
A i tak jest szybszy od playera Hardu (mieli wolne dzielenie ;) )
po za ekranem jest oryginalny sid - biały pasek
Nie rozumiem za bardzo tego stwierdzenia. Co oznacza oryginalny SID? przeciez plik w pamieci nie zajmuje czasu procesora? 8O 8O
Lewis: przecież muszę odgrywać oryginalny player z C64 żeby mieć zrzut rejestrów do remapowania ! Może źle się wyżej określiłem.
Teraz rozumiem, ale fajnie by bylo jakbys pokazal ile zajmuje calosc, bo dla kodera jest to najwazniejsze, a nie ile zajmuje Twoja czesc (bez urazy).
no ładnie gra SID2POKEY, jak dla mnie to sample nie musza byc, dzwieki POKEYA sa czyste, bez szumow i zgrzytow
pewnie jest to tez kwestia modulu SID, jedne da sie lepiej przeniesc inne gorzej, podobnie jak z przenoszeniem grafik
chyba moznaby napisac tracker dla Atari wykorzystujacy taka symulacje SID'a (czy tez na PC), czy to tylko moze dzialac na zasadzie dekodowania playera C64
no i przydaloby sie cos dla ludu, jakis opis jak wykorzystac SID'a we wlasnej produkcji, czyli przydaloby sie aby SID2POKEY byl freeware :) i ogolnie dostepny
Tebe: dobra myśl - jak ktoś chce wykorzystać sida to na razie niech pisze do mnie na maila - jak znajdzie się grupa chętnych to mogę napisać jakiś tutorial dla koderów o sidzie, sid2pokey i innych rzeczach.
Sid2pokey jak na razie jset nie skończony więc dopiero finalna wersja ujrzy światło dzienne.
Może ukaże się nowa wersja Sidplayera - znalazłem kilka rzeczy które nie są zaimplementowane a wystarczy kilka rozkazów aby poprawić te niedociągnięcia.
W sumie ja problemu ze źródełkami robił nie będę - np. Vega dostał źródełka do gierki.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » SID2Pokey
Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 63 zapytań