Gdzie znaleźć gry na atari 65 xe w plikach mp3 lub audio, lub jak z innych formatów przenieść zapis na kasetę magnetofonową

2

jest tu taki jeden CAS-Master; zwie sie STRYKER ; wal do niego na priv.

gep/lamers^dial

3

:arrow: http://cas-archive.atari.pl

4

Gdzie znaleźć gry na atari 65 xe w plikach mp3 lub audio, lub jak z innych formatów przenieść zapis na kasetę magnetofonową

Chyba chodziło o muzykę z gier. Jeśli tak, to odpal emulator Atari 800Win i w menu Audio jest opcja zgrywania dźwięku do wave'a. Potem wystarczy skonwertować do mp3, czy co tam wolisz. Link do emulatora i wszystkiego co mu potrzebne znajdziesz na stronie głównej AA.

Wygodną formą jest także skorzystanie z SAP-ów i plugina pod Winampa, w którym przekierowujesz wyjście auio na plik (link do ASMA ze strony głównej).

[ Dodano: 02.01.2005 15:15:58 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

5

Chyba chodziło o muzykę z gier.

Chyba jednak chodziło o zapis cyfrowy plików binarnych gier :-)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

6

Gry w MP3? Ciekawe. Lepiej będzie jak autor tego tematu sprecyzuje dokładniej o co chodzi.

[ Dodano: 02.01.2005 15:26:59 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

7

Zasadniczo, czemu nie. Jeśli ktoś chce, to może mieć Zybexa plik binarny nawet w DivX-ie. Pytanie, po co.

KMK
? HEX$(6670358)

8

No jak to? Żeby pograć w jakimś odtwarzaczu filmów (WMP, MP, BP, itp.). Poza tym DivX-a można zgrać na kasetę VHS, a na niej mieści się więcej gierek niż na kasecie magnetofonowej. :lol:

[ Dodano: 02.01.2005 15:38:33 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

9

A ile megabajtów zajmuje Zybex zapisany w mp3? Bo ładował się chyba ze 20 minut, więc to byłby spory pliczek.

KMK
? HEX$(6670358)

10

To zależy od użytego systemu turbo.

BTW. ciekawe jak bardzo można skompresować do MP3, tak, by po nagarniu takiej MP3 na kasetę dało się coś z niej wgrać na Atari. Chodzi mi o częstowliwość, rozmiar próbki (8 czy 16-bit) i bitrate. Ktoś cię w to bawił? Co się do tego lepiej nadaje? MP3, OGG, WMA, albo coś jeszcze innego?

[ Dodano: 02.01.2005 17:17:45 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

11

i znów wszystko zmierza do pomysłu na cos w stylu VBS do Amigi:)
a gierki w mp3 gdzies widziałem;zdaje sie że w kolekcji Nir-a; a więc na Azbestowni leżą pewnikiem...

gep/lamers^dial

12

Czesi wymyslili X lat temu interfejs, do ktorego podlaczali CD, na ktorym zapisano w audio sygnal... turbo magnetofonu. Niestety, okazalo sie, ze format jest malo kompatybilny z Atari, bo red-book pozwala na 99 trakow jeno ;)

Zupelnie powaznie, to mozna bylo takie audio w mp3 trzymac takze, lekka kompresja nie szkodzila. Atari ma postprocessing  :rolleyes:

13

Niestety, okazalo sie, ze format jest malo kompatybilny z Atari, bo red-book pozwala na 99 trakow jeno

2*99 tracków, bo osobno nagrywali kanał lewy i prawy (wybierany przełącznikiem).
Nie rozumiem, co rozumiesz przez format mało kompatybilny z atari... Po prostu było to jakieś ichne turbo, raczej nieznane u nas.

Co do gier w mp3, to chyba Pinokio coś kombinował...

[ Dodano: Sty 01, 2005 00:00:00 ]
A tak się ma -1 do upływu dni i wieczną młodość.  :mrgreen:

14

No niby 2x99, ale musisz wtedy ustalac dlugosc, zeby pasowala do obu kawalkow, wiec w praktyce widzialem tylko left channel.

No z ta kompatybilnoscia, to byl joke. Przeczytaj jeszcze raz :D