ooo.. ale sie narobilo ;) Solowi sie obrywa, a krzaki w drugiej (glownie mojej) czesci sa przeze mnie :oops: ... a wiec:
Druga strone dysku trzeba botowac (uruchamiac z czystego DOSa). Nie zadziala, jak uruchomi sie ja z DOSa pozostawionego przez pierwsza czesc.
To prawda, ze nie ma (mam nadzieje, ze na razie) wybieraczki do bankow. Zapomnialem jednak gdziekolwiek napisac, ze jak usunie sie plik BANKS.DAT, to demo przy uruchomieniu spyta sie, czy utworzyc go i czy w standardzie RAMBO, czy COMPY SHOP. Swobodnie mozna takze ten plik edytowac pamietajac, ze nalezy zerowac bit ROMU (najmlodszy), czyli zamiast EF piszemy EE.
Co do zawieszania sie dema na emulu w roznych miejscach, to hm... przyznaje, ze prawa natury wewnatrz jadra demo-systemu przestaly obowiazywac gdzies w polowie pisania i nie mam pojecia, co tam sie teraz dzieje. Ciesze sie, ze w ogole udalo sie postawic to na nogi przed kompotami, a nie obylo sie bez niewyjasnionych zjawisk: na przyklad przed pojawieniem sie scenki z trzema kulkami "toczacymi" sie na walcu tuz przed ostatnia kompilacja pojawial sie napis "CODE", a ostatecznie pozostal z niego tylko plan kolorow :D Najwazniejsze, ze odpala sie na prawdziwym Atari.
Do finalnej wersji sprobuje przepisac czesc kodu jadra, w nadzieji, ze zle moce je opuszcza i dopisze wybieraczke.