Teoretycznie :)
Gdyby dajmy na to, chciał się bezczelnie władować z jakimś sprzętem w obszar pamięci pomiędzy Blitter i MFP.

https://info-coach.fr/atari/hardware/_ste-hw/memory%20map.jpg

Mam zatem przedział pomiędzy $FF8230 a $FFFA00, to potrzebuję "obserwować" linie adresowe 16-23 czyli $FFxxxx oraz A15, /A14, A13, wtedy będę między $FFA000 a $FFBFFF. Mowa o gołym ST (nie STE, czy Flakonie) więc JOY/PAD odpada z gry.
Dobrze to rozumuję, czy nie ?
Muszę zatem "obserwować", aż 11 linii adresowych w dekoderze ? Czy jest jakiś myk, tudzież wymyk ?

Było miło :) Do widzenia.

2

W im mniejszy obszar chcesz trafić, tym więcej linii adresowych musisz obserwować... ale jaki to problem w dzisiejszych czasach, gdy mamy CPLD i FPGA?

Coś ta mapka niezbyt szczegółowa jest, tu masz lepszą:
https://info-coach.fr/atari/software/_d … endium.pdf (od strony 723).

Moja kolekcja: Atari 1040STe (4MB), Atari 1040STfm (4MB, BLiTTER, AT-ONCE+), Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Atari 600XL (64kB), Sinclair ZX SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB), Commodore A600 (2MB+4MB, HDD CF 4GB), Commodore C64C.