76

Dlatego pisałem odpalić produkcje.
Pod tosem to i Falcon działa, który jest nie działający :P
Zabawa zaczyna się z produkcjami, przejechał bym pare produkcji na 060 i będzie wszystko wiadomo.

77

Jakie ? Podrzuć jakieś tytuły i zobaczymy co działa.

Było miło :) Do widzenia.

78 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2022-09-25 21:29:52)

laoo/ng napisał/a:
Cyprian napisał/a:

Czyli 060 bez mmu dziala pod TOS 4.04?

Ja tam się nie znam, ale na mój rozum TOS jest na tyle elementarny, że nie dotyka MMU. Nie wydaje mi się, żeby jakiekolwiek demo miało też czerpać korzyści z MMU. Ja teoretycznie rozkminiałem, że można byłoby pamięć sobie w demku przemapować, żeby w pierwszych 64k mieć jakąś fajną tablicę, ale to by coś dało na 68000 a nie na 68060

TOS używa MMU. Nie pamiętam w tym momencie dokładnie do czego, ale oznacza pewne obszary pamięci jako keszowlane a pewne nie (data cache dla np. ROM)
Mam gdzieś zrzut drzewka PMMU dla TOS 4.04 i 3.x

Co do dem to jestem bardzo ciekawy które zadziałają a które nie.
Wiem że dema DHS używają FPU. Np. koder DML używa MMU do przyspieszenia pracy (obszar obrazu ustawia jako niekeszowalny) procesora.
Dema amigowe mogą nieużywać MMU bo oni mają trochę 'inny' system, taki który nie rozumie idei MMU.

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

79

A no tak, MMU to też ustawienia cache. No to faktycznie ma więcej zastosowań niż założyłem.

80

artik-wroc napisał/a:

Jakie ? Podrzuć jakieś tytuły i zobaczymy co działa.

proszę bardzo:
https://www.pouet.net/prod.php?which=25677
https://www.pouet.net/prod.php?which=59135
https://www.pouet.net/prod.php?which=25778
https://www.pouet.net/prod.php?which=62977
https://www.pouet.net/prod.php?which=53186
https://www.pouet.net/prod.php?which=58045
https://www.pouet.net/prod.php?which=24561

Myśle że starczy :)

p.s.
Próbowałeś cpu trochę podkręcić ?
rev6 kręci się obłędnie.

81 Ostatnio edytowany przez artik-wroc (2022-09-26 18:46:28)

- Kioea pisałem wcześniej: "Widać tylko pierwszą grafikę, potem wchodzi muzyka i pojawia się biały ekran. Muzyczka gra i biały ekran cały czas."
- We Reached Stars - działa
resztę sprawdzę.
Puszczałem go na 75 i działał normalnie.

EDIT:
Czy każda wersja ma taki ekran, a jeśli tak, to jak się do niego dostać ?
http://www.mathieudemange.fr/tmp/ram_info.jpg

Było miło :) Do widzenia.