26 Ostatnio edytowany przez Sikor (2019-12-16 14:14:51)

Jest. Jak masz odpowiednio dużo kasy możesz ją zdobyć, to primo. Secundo - można ją zabaczyć, dotknąć, itp. Są poza fazami prototypu.

Sikor umarł...

27

dokladnie jak z WiFiPrime


prawdziwa bomba :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28

Panowie. Kolejne posty nie na temat będą skasowane, a offtopujący nagrodzeni.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

29

@dely: to wykasuj te niepotrzebne i zbędne proszę, odniosłem się do faktów w przykładach xxl-a.

Sikor umarł...

30

_tzok_ napisał/a:

Flimbo's Quest wymaga 512 kB RAMu - więc DSQ ;)

obecnie 64kb ;)

31

To co mi do głowy teraz przychodzi:

World Karate Championship
Ninja
Karateka (za aminację, ale Prince of Persia czai się za rogiem)
Hans Kloss
Włóczykij
Guard (sama gra słaba, ale paralaksa robiła)
Spy vs Spy
LA Swat
Stealth
Rescue on the Fractalus
The Last Star Fighter
Aces of aces (ta grafika, ale prędkość to miało fatalną)
Silent Service (zwłaszcza, gdy przepływało się blisko innych statków)
Tomahawk (za możliwość latania między trójkątami... znaczy górami)

z nowszych to oczywiście:
Crownland
Stunt Car Racer
Monty on the Run (za kolorowy hires)
RGB

Kompletnie nie rozumiem fenomenu Blinky's, czy Draconusa. Te gry reprezentowały graficznie to czego nie cierpiałem: czarne tło + 3 odcienie jednego koloru.

32

Może to kwestia gustu, ale obejrzałem sobie wszystkie propozycje i dla mnie najładniejszy pozostaje Draconus, głównie za sprawą złożonej i płynnej animacji postaci, dużej postaci głównego bohatera i dynamice ruchów. Jedna z nielicznych gierek na małe Atari, które nie "biją kolorowymi pikselami po oczach". Dzięki monochromatycznej ale nie hi-res'owej grafice mamy cieniowanie, co moim zdaniem wygląda o wiele lepiej niż kolorowe ale małe i pikselowate postacie. Kolorystyka pasuje do motywu gry i nie razi brak kolorów. Po prostu jest ładnie narysowana, a żeby grafika była ładna, wcale nie musi być cukierkowa, czego dowodzi choćby demo Bad Apple.

Karateka jest ładna ale ma strasznie powolną animację, podobnie jak moim zdaniem dużo ładniejszy FRED.

Stunt Car Racer zawsze wyglądał fatalnie, może i jest technicznym majstersztykiem na A8, ale ładny na pewno nie jest i to na żadnej platformie.

Moja kolekcja: Atari 1040STe (4MB), Atari 1040STfm (4MB, BLiTTER, AT-ONCE+), Atari 800XE (SIMM EXP 1MB), Atari 800XL (RAMBO XL 256kB), Atari 600XL (64kB), Sinclair ZX SPECTRUM+ (48kB), TIMEX Computer 2048 (48kB), Commodore A600 (2MB+4MB, HDD CF 4GB), Commodore C64C.

33 Ostatnio edytowany przez ccwrc (2019-12-17 13:26:51)

_tzok_ napisał/a:

Karateka jest ładna ale ma strasznie powolną animację, podobnie jak moim zdaniem dużo ładniejszy FRED.

A nie :)
W miarę przechodzenia na kolejne poziomy animacja zwierzaków przyspiesza. Skorpiony dostają takiego kopa, że minimalne spóźnienie z reakcją powoduje bliższe zapoznanie się z kolcem.

Animacja głównego bohatera w przeciwieństwie do przyrody nie przyspiesza, ale jest to celowy zabieg żeby w wyższych levelach bardziej się spocić niż na początku.


A Karateka do samego końca pozostaje ślimakiem.

34

Ja bym ten wątek podsumował tak:

Ładne jest nie to co ładne. Ładne jest to co się komu podoba.