Witka, scenowcy!

Zwracam sie do Was, bo wydaje mi sie, ze bedziecie umieli mi odpowiedziec. Trapi mnie ostatnio taka rzecz: "Jak na Atari pisac trainery". Mam juz jako takie pojecie o assemblerze, tylko nie wiem jak zmodyfikowac plik z gra, zeby najpierw uruchamiala trainera, a potem gre ze zmodyfikowanymi bajtami w pamieci.

Pozdrawiam,
Black Dot

:: Falling Man Games :: http://fmg.servegame.com :: Macroh Masheen :: http://www.macrohmasheen.com ::

2

prawie nigdy nie łamałem gier no możę z wyjątkiem Magii Kryształu i , ale zrobiłem to po to bo nie dałem rady z 3 zyciami przejsc lasu - a licznik zyc byl zrobiony w tej gierce bardzo prostacko... i Mieczy Valdgira (brak oryginalnej instrukcji)
No cóż, nie jestem w tym specem, ale wydaje mi się, że przyda się cierpliwość, dobra znajomość asma jakiś dobry monitor dyskowy i ew deburger (polecam qmega - bedzie pod reka)...

Wiec najpierw nalezaloby zbadac grę, zobacyć co z czym itp, potem odnależć jeszcze trochę wonego miejsca w pamięci (ew popakować niektóre rzeczy) i napisać trainera dać nagłówek i wywoływać trainera INITEM (segment $2e2) badz tez normalnie RUNEM($2e0) ale zrobic potem przekierowanie do wlasciwej gry...

to bardzo skrótowy i lakoniczny opis, ale problem jest dosyć złożony i zależy od knkretnej gry także może wypowiedziałby się jakiś stary wyjadacz...

- Hej Axe lubiłeś kiedyś łamać oryginały swoimi Tomsem co?