1

Fascynujące.

Tak sobie myślę, że w Atarce też by się dało coś takiego zrobić - w końcu w wielu grach i demach dane są w pamięci tak czy siak. Można by np. ustalić, że pokazujemy zawsze dodatkowe ileś bajtów z lewej/prawej. To byłoby prostsze niż to co ten koleś zrobił.

Może ktoś z autorów emulatorów by się skusił? :)

: 404. Stopka not found

Na NESie jest to o tyle proste, że tam się definiuje mapę kafelek, a potem tylko przesuwa okno, w związku z czym takie narzędzie jest niemal uniwersalne (dla typowo napisanych gier).

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

3

Zasadniczo...
niech ktoś

Ale zagadnienie wygląda mi na skomplikowane, bo jednak organizacja pamięci video w snesie i jego scrolling wydaje się bardziej przewidywalne niż w Atari. Chyba raczej trzeba byłoby pójść w analizę kolejnych klatek wychwytując podobieństwo w postaci przesunięć - tak jak robią do kodeki.

4

Nuda.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

5

ile fajnych osob w 1 topicu! (sorry za offtop;)