"In nihilum reverteris" - fabularna gra tekstowa XL/XE

DOWNLOAD: http://yerzmyey.i-demo.pl/In_Nihilum_Re … ARI_XE.zip

http://yerzmyey.i-demo.pl/nihilum_atari000.png  http://yerzmyey.i-demo.pl/nihilum_atari001.png

http://yerzmyey.i-demo.pl/nihilum_atari002.png  http://yerzmyey.i-demo.pl/nihilum_atari003.png

http://yerzmyey.i-demo.pl/nihilum_atari004.png  http://yerzmyey.i-demo.pl/nihilum2_ATARI_XE.png


(C) 2018 by H-PRG + Larek + Pinokio + Mono.

"In nihilum reverteris" - kolejna fabularna gra tekstowa Yerzmyeya.
Platforma: ATARI XL/XE 320 Kb RAM-u lub wyzsze.
Dwa Pokeye wskazane.

Controls:
- kolejny ekran (PageDown): dowolny klawisz, oprócz:
- strzałka w lewo, górę, < , U - poprzedni ekran (PageUp, ale tylko w obrębie jednego paragrafu)
- A, B, C - wybór kolejnego paragrafu/rozdzialu
- M - zmiana muzyki na kolejną
- Esc - przerwanie gry i powrót do ekranu tytułowego
- HELP na ekranie tytułowym - dodatkowa informacja.
(wciskanie klawiszy działa po zakończeniu procesu pisania tekstu na ekranie)

Tekst i grafika - Yerzmyey/H-PRG.
Kod, fonty - Larek. Pomoc kodownicza ;) - Mono.
Muzyka - Pinokio/Trs

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

2

Gra testowana w dowolnych warunkach, sio2sd, side, std os, qmeg, ide+, rapidus, itd. Procedura detekcji pamięci wykrywa banki używane przez SDX, w turbo rysowanie tekstu przyspiesza kilkukrotnie. W grze kilkanaście moich muzyczek (któż to zniesie? ;) ), preferowane stereo, lecz muzaki pisane wg. pomysłu "Grega", czyli 4/8chn, więc na std Pokeyu powinny zawierać wszystko co potrzebne do słuchania.

Indżoj! ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

3 Ostatnio edytowany przez mono (2018-01-30 23:34:31)

A https://spectrumcomputing.co.uk/forums/ … .php?t=305 wersja ZX.

Edit: I warto przypomnieć jeszcze:
A8: http://a8.fandal.cz/detail.php?files_id=1800 oraz http://a8.fandal.cz/detail.php?files_id=5565
ZX: http://www.pouet.net/prod.php?which=9811 i http://www.pouet.net/prod.php?which=11446
C64: http://www.pouet.net/prod.php?which=9812 i http://www.pouet.net/prod.php?which=11279

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4

Rewelacyjna robota Panowie. Kolejna gra na Atari, w którą będę grał a nie tylo obejrzę i zapomnę :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

5

Gratulacje dla całego teamu: Yerza, Larka, Mono i Pina! Czekam na kolejną ;)

Sikor umarł...

6

Panowie!

To jest genialne! :) WIELKIE Dzięki! :)

Historia, muzyka, wykonanie... kawał dobrej roboty!

7

... i jeszcze multiplatform release :) szacun !

8 Ostatnio edytowany przez Pawex (2018-02-04 12:44:35)

Chyba zacznę czytać książki.

9

super chłopaki ! trzeba zamienić na biurku Mega STe na 130XE w weekend ! :)

Falcon CT60, CTPCI z Radeon 9250, Ethernat
260 ST, 520 ST, 1040 STFM, Mega ST4, STacy, ST Book, 520 STe, TT 030, Mega STe
Jaguar CD + Catbox, Lynx MKI i MKII
65XE ultimate, stereo, 800 XL + 1010 +1050

10

.. ja tam niczego nie muszę zamieniać ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

11

Zacne. Brawo Yerz i ekipa!

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

12

Sikor napisał/a:

Gratulacje dla całego teamu: Yerza, Larka, Mono i Pina! Czekam na kolejną ;)

Kolejność właściwa: Yerza, Larka, Pina i ewentualnie Mono - ja tam tylko realizowałem "pomoc kodowniczą" :) Ale powiem Wam, że naprawdę przyjemnie współpracować z takim zespołem!

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

13

zacna produkcja !