1

Podpowie mi ktoś w czym najszybciej zrobić sobie toola ?
co potrzebuję:

Najlepiej aplikacja textowa bez wodotrysków.
MUSI być możliwość wstawienia kodu w ASM.
Najlepiej żebym nie musiał się martwić o gui, (pisze "print" i jest na ekranie, pisze "tnirp" i wpisuje cos na ekranie i mam to w programie w zmiennej)

Jezyk programowania wlasciwie dowolny byle szybko w tym się pisało :D

http://dev-docs.atariforge.org/files/Th … endium.pdf

jest takie coś ale zanim to przetrawie chwilę potrwa, liczę że ktoś poleci coś konkretnego ,)

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

2 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2016-03-13 10:51:10)

Takie coś może być? Jest to kod dla Devpac/VASM.
Swój kod wstawiasz w sekcji "APPLICATION" ale przed "Pterm0"
Jeśli chcesz mieć dostęp do rejestrów sprzętowych to dodaj na początku sekcji APPLICATION makro "Super".



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; MACROS
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Super    MACRO                ;Supervisor mode
        clr.l    -(SP)
        move.w    #$20,-(SP)
        trap    #1
        addq.l    #6,SP
    ENDM
Cconws    MACRO    string            ;Print
        pea    \1(PC)
        move.w    #9,-(SP)
        trap    #1
        addq.l    #6,A7
    ENDM
Cconin    MACRO                ;Wait for Keypress 
        move.w    #1,-(A7)
        trap    #1
        addq.l    #2,A7
    ENDM
Pterm0    MACRO                ;Exit application
        clr.w    -(A7)
        trap    #1
    ENDM

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; APPLICATION
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    SECTION CODE

    Cconws    Napis

    Cconws    Inny_Napis

    Cconin
    Pterm0

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; DATA
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    SECTION DATA

Napis    
    dc.b    "TEST to tejst TEST", 0
Inny_Napis
    dc.b    $0d,$0a,$0d,$0a,"QWERTY",0
Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

3

Nie żebym był wybredny ... ale wolałbym coś nieco bardziej wysokopoziomowego gdzie wstawki assemblerowe nie będą ginąć w kodzie ;D

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

4

http://vincent.riviere.free.fr/soft/m68k-atari-mint/

Używam od lat do wszystkiego. Binarki działają pod TOS, więc się nie przejmuj słowem MiNT.

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

5

2 minuty temu właśnie też to znalazłem.
I to jest właśnie to czego szukam :)

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477