1

Wskutek zabaw z parsowaniem linii w SDX opracowałem sobie pewną metodę parsowania przełączników z parametrami. Opis znajduje się w Atariki.

Osoby chętne podzieleniem się wiedzą nt różnych sztuczek odnośnie programowania SDX upraszane są o rozszerzanie wątku :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

2

Jak uczynić program odpornym na RESET?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

3

Jak bawić się pamięcią rozszerzoną?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4

Generowanie własnych błędów i przerywanie długotrwałych operacji klawiszem BREAK.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

5

Prace nad playerem do .sid'ów zaowocowały sztuczką p.t. jak parsować zmienne środowiskowe.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

6

w sumie, to widzę zastosowanie owej "sztuczki" u siebie. Zresztą miewałem problemy ze zbyt długą linią poleceń do przetworzenia ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

7 Ostatnio edytowany przez mono (2014-09-25 14:32:33)

Tak, ale ty jako użytkownik nie jesteś w stanie tego ominąć niestety :/ To musi programista zakodować w swoim programie.

Edit: Aaaa przepraszam - myślałem, że piszesz z punktu widzenia użytkownika :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

8 Ostatnio edytowany przez mono (2015-07-28 14:33:52)

Dziś coś dla miłośników BASIC-a.
Otóż aby automatycznie uruchomić program BASIC-owy z BASIC-a pod SDX można z linii poleceń wykonać oto:

ECHO RUN"D:PROGRAM.BAS|BASIC

i cieszyć się, cieszyć, cieszyć...
Nic nie stoi na przeszkodzie wypreparować sobie odpowiedni AUTORUN.BAT na dyskietce i mieć automatyczne odpalanie programu BASIC-owego z głowy po wsze czasy. Bez żadnych dodatkowych nakładów - pure SDX solution.

Edit: A używając najnowocześniejszych osiągnięć myśli polskiej:

ECHO RUN"D:PROGRAM.BAS|UBI.EXE
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

9

od której wersji dosa to tak działa?

Kontakt: pin@usdk.pl

10

Potoki są chyba od 4.4x więc powinno śmigać "od zawsze".

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

11

Od 4.42.

KMK
? HEX$(6670358)