1

Spotkany na RetroKompie (niestety nie zapamiętałem ksywy, mam nadzieję że spotkamy się na SV) miłośnik handheldów dał mi cynk o nadchodzącym nowym, fajnym handheldzie na którym będzie można dzięki procowi 1Ghz i dodatkowemu procesorowi graficznemu emulować bez żadnych przeszkód nasze ukochane gierki z automatów/konsol/łotewa. Do dzisiaj jasne było, że na Dingoo/GP czy innych wynalazkach najbardziej wymagające emulatory muliły i radocha była połowiczna. Teraz ma być lepiej/szybciej/super grywalnie.

Mega plus to:

- za sprzęt odpowiadają Amerykanie
- koszt to ok 120 dolców, co przy alternatywie typu OpenPandora to strzał w dyszkę

więcej info na:

http://game-consoles-worldwide.com/?page_id=17

gep/lamers^dial

2

Aby zaktualizować tą informację ;) :

Właśnie trwa akcja zbierania funduszy na masową produkcję GCW-Zero za pośrednictwem Kickstartera:

http://www.kickstarter.com/projects/gcw … g-handheld

Zadeklarowanie  135 $ w projekcie  jest jednocześnie złożeniem zamówienia na jeden egzemplarz konsolki (jeżeli do 28 stycznia uda się zebrać 130 000 $ na jej masową produkcję)

Zachęcam gorąco wszystkich chętnych do wsparcia tej inicjatywy i przekazywanie dalej informacji w kręgach miłośników innych open-handheldów (gp2x, caanoo, dingoo... )

Musimy zebrać 130 000 bugsów :D

3

jajcek69 napisał/a:

Właśnie trwa akcja zbierania funduszy na masową produkcję GCW-Zero za pośrednictwem Kickstartera:

Niestety, nigdzie nie piszą, czy będzie pełny Open Source, czy dla GPU jak w przypadku Raspberry Pi itp. będzie trzeba dołączać binarnego bloba.

Atari 8-bit: 2600, 2600Jr, 7800, 400, 600XL, 800XL, 65XE, 130XE, 800XE, XEGS
Atari 16-bit: 260ST, 512ST, 512ST+, 512STE, 1040STE, 1040STF, 1040STFM, MEGA1

4

Piszą. Trzeba będzie. Poza tym 320x240 to trochę słabo.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.