1

Temat: Stereo POKEY a GTIA

Jak w przeróbkach "drugi POKEY" dźwięk GTIA jest podłączony do wyjścia stereo:
a. nie jest podłączony
b. jest podłączony do lewego kanału
c. jest podłączony do obu kanałów
?

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

2

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Hej!

Ja widziałem wszystkie rozwiązania o których mówiłeś :) z tym że ostanie wersje stereo które są konstruowane przeważnie mają rozwiązanie C. Pierwsze wersje stereo które widziałem i które sam montowałem nie miały podłączonego dźwięku GTIA w ogóle. Mi takie rozwiązanie się nawet podobało ponieważ click z GTIA miałem z głośnika w monitorze a POKEY-owy dźwięk stereo z głośników podłączonych do wzmacniacza. Jak coś pisałem to mnie nie GTIA nie klikało w głośnikach :)

Dzisiaj sprawa się komplikuje nieco za sprawą XXL i jego playerów wykorzystujących GTIA do grania ;)

grtx
Seban

3

Odp: Stereo POKEY a GTIA

u mnie c) - mikser dodaje go do obu kanalow

przechodze na tumiwisizm

4

Odp: Stereo POKEY a GTIA

niestety u mnie w wersji /a/ :( - coś z tym muszę zrobić :)

Kontakt: pin@usdk.pl

5

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Jak dawno temu montowałem stereo, to nigdzie nie podłączałem... ale to było ponad 12 lat temu ;) Było to po części celowe, żeby na wzmacniaczu nie było słychać "klika", bo czasem był wkurzający.

6

Odp: Stereo POKEY a GTIA

klik wkurzający?  macgyver ale z Ciebie dewiant ;)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

7

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Ad c) Aki-Stereo

8

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Zawsze można w środku komputera zamontować głośniczek ze wzmacniaczem i podłączyć tylko dźwięk z GTIA - wtedy muzyczki grane na tym układzie nabiorą spectrumowskiego klimatu :)

* Atari 65XE 1MB RAM, AKI-Stereo, 2xPokey, uCovox, Qmeg, SIO2SD
* A1200T / Blizzard PPC 68060-62MHz & 603-210MHz / 192MB Fast / BVision PPC / Fast ATA MK3 / Delfina DSP
* Minimig / 2MB chip + 1,5 MB slow / ARM Controller
* 2*C64C / 1541 Ultimate II / ZX Spectrum +2 / Divide+ / ZX Spectrum 48k AY / Speccy2010

9

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Dzięki za odpowiedzi. W ASAPie zrobiłem c.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

10

Odp: Stereo POKEY a GTIA

A nie da się przypadkiem przeprogramować S0, S1 i S2 na wyjście tak jak S3? Były by cztery kanały. Klawisze START, SELECT i OPTION są podłączone przez oporniki 470 ohm i nawet przypadkowe ich naciśnięcie nie powinno przeszkodzić.

A może też triggery T0-T3?

Ostatnio edytowany przez jer (2009-09-18 10:53:22)

11

Odp: Stereo POKEY a GTIA

to juz prosciej traktowac covoxa binarnie - albo 0 albo ff ;)

przechodze na tumiwisizm

12

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Dyć tam kumie. To zamiast grać na GTIA można grać na PIA. Albo w jakąś grę...

13

Odp: Stereo POKEY a GTIA

S0, S1 i S2 nie różnią się od S3. Dodatkowo można by grać klawiszami START, SELECT, OPTION. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

14

Odp: Stereo POKEY a GTIA

czyli gdyby je odpowiednio podlaczyc do audio mielibysmy 4bitowy przetwornik ?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

15

Odp: Stereo POKEY a GTIA

Albo pod S3 podłączyć nowy klawisz.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE