1

Temat: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

... właśnie wraz z Pasiem udało się odpalić mojego kompa z VBXE :) - to na prawdę działa i weszło całkowicie do środka iksgieeski. Pytanie mam takie, bo właśnie próbuję bezsilnie odpalić gierkę przeznaczoną dla karty. Na jakim rdzeniu dla FPGA gra uruchamia się poprawnie????


.... kurde, mam bazylion rdzeni i nie wiem na który się zdecydować..... :)- Czy autor może zaktualizować zawartość /www/ ??


EDIT:

Podejrzewam znów, że standaryzacja poszła w las i jak i MrPlum tak i przykłady do karty są na "stałe" przekompilowane na stronę $d6xx, szkoda że nie ma do tego żadnej wybieraczki. Czy z tego powodu należy się nauczyć obsługi wiodącego assemblera ze stajni by TeBe :)?

Ostatnio edytowany przez Pin (2009-06-20 16:44:18)

Kontakt: pin@usdk.pl

2

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

zalezy ktory... aktualnie 1.10, powszechnie 1.09

ale fakt - tam jest na stale na d6xx

przechodze na tumiwisizm

3

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

eeeeeeee - co za lipa. W takim razie przestawiamy VBXE na $d6, a Covox'a na $d7 ;)- nie będę robił doktoratu na temat konfigu ponad to, co jest niezbędnie konieczne do życia :D

Ostatnio edytowany przez Pin (2009-06-20 17:13:40)

Kontakt: pin@usdk.pl

4

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

ogólnie z każdym nowym rdzeniem dokonywałem aktualizacji kodu gry, zmiany polegały na dodaniu pary dodatkowych bajtów do listy blittera, przez co na starszym rdzeniu gra pewnie się powiesi

aktualnie najnowszym rdzeniem jest 1.10

autorzy przykładów powinni umieścić informację, dla którego rdzenia pisali przykład, liczba rdzeni nie jest kaprysem Electrona, po prostu pisząc te przykłady ujawniały się pewne błędy, czy niedociągnięcia, tak więc każdy nowszy rdzeń to lepszy rdzeń

Candle miał napisać jakiś większy demo-przykład wykorzystujący blitter, nie wiem na jakim etapie jest ta demonstracja tego PC-towego kodera :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

5

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

mrProper odpalił mi bez problemu po przełączeniu karty na stronę $D6. A teraz Pasiu się wkurwia, bo przy składaniu kompa Sparta przestała trybić :( ehhh...

Kontakt: pin@usdk.pl

6

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

Hmm ciekawilo mnie  czemu Lewis ogladajac moje kolejne wynalazki dolutowane w Atari nadal mi mowi, "gdzie tobie Zax do Pina Atari dorownac , on to ma Atari" , w koncu  zobaczylem foty twojego  XEGS i zrozumialem wszystko , to robi wrazenie. Wiec powodzenia, i trzymam kciuki.

Dwa korce ziemniaków, gęsich jajek kopa, żeby móc to połknąć, tęgiego trza chłopa. GG3456993

7

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

EDIT:

Jest oczywiście błąd (zły :) ) w tytule topica, bo ogólnie chodzi o MrPlum a nie o MrProper. Mister mnie zmylił :)

VBXE masakruje możliwościami - od wczoraj testuję kartę i najlepsze co widać w każdym przypadku i na każdym kroku - to skandalicznie niewiarygodnie dobra jakość obrazu. Można śmiało powiedzieć, że na dobrze zachowanym C1084S obraz po RGB będzie znacznie lepszy niż nawet na emulcu w trybie pełnoekranowym :)

Kontakt: pin@usdk.pl

8

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

Pin..kiedys prosiles o zdjecia z VBXE z NUMENA - chodzilo ci o RIP i interlace.. pstryknij kilka , prosze

Ostatnio edytowany przez lotharek (2009-06-25 06:34:28)

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

9

Odp: VBXE 1.1 i MrProper - pytanie

W Numenie nie ma RIP, co najwyżej TIP.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.