1

Temat: Feud, Radiokomputer + Szok

Dzięki uprzejmości Ryśka, który mi podesłał kasetkę oto przedstawiam bardzo fajny okaz: Feud, który był "puszczany" w kultowym już Radiokomputerze.

Gra ma ultraciekawy, niestandardowy loader, podczas trwania którego można sobie pograć w prostą układankę oraz posłuchać znanego wszystkim motywu z Gliniarza z Beverly Hills (na 2 kanałach).

Co ciekawe, to pierwsza gra, która nie chce się wczytywać z MP3 128 kbps - tym razem musiałem skodować w 160 kbps. Uwaga gra nie uruchamia się sama - w odpowiednim momencie (pojawi się komunikat) należy nadusić ESC.

MP3, CAS, Plik binarny stworzony przez Asala.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

2

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Hej!

A tutaj ta audycja w której był emitowany FEUD.

pozdrawiam
Seban

3

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Super! Pobawię się tym plikiem, może jednak uda się odtworzyć mi .CAS moim własnym programem.
Format Turbo 2600 nie jest taki skomplikowany jakby się mogło wydawać, po prostu kolejne bloki binarne nagrywane są jako oddzielne rekordy.

Ostatnio edytowany przez asal (2008-08-31 08:27:37)

4

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Yo, asal! Jak idze robota? Posunelo sie cos do przodu? Daj jakies newsy z lini frontu.

5

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Byłem przez pewien czas w szpitalu i nie mogłem nic zrobić.
Mógłbym plik przekonwertować w tym tygodniu i wtedy go podeślę.

6

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Udało mi się w całości odczytać Feuda w Turbo 2600 z pliku *.mp3. W nagraniu było jedno słabe miejsce i być może z tego powodu WAV2CAS sobie nie poradził. Wszystkie sumy kontrolne się zgadzają.
Przekonwertuj teraz plik do .cas-a a potem stworzę wersję działającą pod emulatorem i udostępnię.

7

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Elegancko :)

8

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Dobra, wszystko już mam gotowe. Jest plik cas i działa wersja binarna pod emulatorem.
Może mi się uda Kaza zainteresować tym "odkryciem". :)

9

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Podeślij, dorzuci się tu do wątku.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

asal napisał/a:

Dobra, wszystko już mam gotowe. Jest plik cas i działa wersja binarna pod emulatorem.
Może mi się uda Kaza zainteresować tym "odkryciem". :)

Udalo sie zainteresowac :). Artykul i pliczki tutaj. Wielkie dzieki Adam.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

11

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

Dorzuciłem do wątku. Niestety ekran tytułowy wygląda ciut inaczej niż podczas wgrywania z taśmy, ale pozostała muzyczka i oczywiście układanka. Dzięki Asal.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

12

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

A na czym polegają różnice w wyglądzie ekranu? Może coś jeszcze da się zrobić.

Podczas wczytywania pliku feud_przerob.xex powinien być widoczny ekran "Feud - Sound And Play". Aby tak się stało, musi być wyłączony Basic, ponieważ program zakłada, że Display List jest umieszczony od określonego adresu. Zrobiłem sztucznie 2-sekundowe opóźnienie, aby ekran od razu nie zniknął. Czy jeszcze są jakieś różnice?

Ostatnio edytowany przez asal (2008-09-17 18:35:57)

13

Odp: Feud, Radiokomputer + Szok

W tzw. chwili wolnej zrobię filmik.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.