Odp: Knight Lore sie robi...
E tam... W końcu Barbariana z C64! :D Bo wersji z Avalonu (bodajże) nie można nazwać grą...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Silly Venture 2024 SE - stuff Dostępny jest już stuff z zeszłomiesięcznego party Silly Venture 2024
FujiCup FujiCup ma na celu wspieranie sceny gier retro, dając uczestnikom szansę na pokazanie swojego talentu
Echa Silly Venture 2024 SE Są już dostępne wyniki Silly Venture 2024 SE
Uaktualnienie firmware do The400 Poprawki do "fizycznego" emulatora ośmiobitowych komputerów i konsol Atari.
Akcja - Wsparcie w reverse-engineering Wspierajmy tych, którzy do tej pory zrobili wiele!
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
E tam... W końcu Barbariana z C64! :D Bo wersji z Avalonu (bodajże) nie można nazwać grą...
To albo ja grałem na Atari nie w tego Barbariana albo nie wiem... Bo w tamtej wersji monochromatyczna beznadziejna grafika, tempo gry jakieś kosmiczne, że nie da się kontrolować i w ogóle egzystencjalny paw jak się to "dzieło" widzi ;)
Ostatnio edytowany przez Jacques (2008-01-31 11:28:07)
Potwierdzam, polski Barbarzynca to gniot jakich malo. Bylo troche lepiej jak sie gralo na dwoch graczy. Ale tylko troche.
yeap!... może i fajnie zrobiony, ale grać się nie da...
drodzy wazeliniarze, Knight Lore nie jest jeszcze skończony
jeśli naciskać często option (F3 pod emulem) skutkuje to w końcu padnięciem emula, już na samym początku na starcie można dokonać w ten sposób crashu emula, raz szybciej się sypnie innym razem trzeba naciskać pare razy więcej
nie jestem pewien czy zmiany pory dnia dzień/noc jest uzależniona od szybkości działania silnika, bo
jeśli nie jest to nie wróże powodzenia ochotnikom chcącym ukończyć grę
spowolnienia w działaniu gry są irytujące, skutkuje to zmianą czułości reakcji na joy-a i przycisk fire,
a można przecież to obejść wystarczy na VBL-u odczytywać joy, fire i zapisywać w dodatkowej zmiennej podobnie
jak czyni to OS z odczytem klawiatury (należy uwzględnić repetycje)
Hehe, tebe przyszedł i pozamiatał :)
prawda. KL sie wywala jak szybko sie naciska f3/f4 - czy na atari tez tak jest?
dlaczego tak jest? - mozliwe ze wywolanie
ldx #<MODUL
ldy #>MODUL
lda #POZYCJA
jmp RASTERMUSICTRACKER
wiecej niz jeden raz na ramke wywala emulator?
---
czas w grze biegnie w zaleznosci od szybkosci dzialania silnika... oprocz samego poczatku - jesli od samego poczatku gry nie ruszysz postacia to czas idzie szybciej. animacja jest tak zrobiona, ze wschod i zachod jest 'szbszy' ;-) - gre mozna ukonczyc (ja chyba 6 przedmiotow zebralem w 10 dni) stRing gre przeszedl.
---
hmmm gra po prostu dziala za wolno :/
teraz rzeczywiście nie udaje się gry powiesić :)
W komnacie, gdzie chodzi duszek z dwoma klockami na głowie i przedmiotem (kielich): zrzuciłem klocki, chciałem wziąć kielich i w tym momencie duszka "przywiało" - po wskrzeszeniu kielicha nie było ani w moim schowku, ani na planszy, ani po powrocie na nią :(
Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-31 21:01:43)
straciles ten przedmiot (poniewaz znajdowal sie w miejscu gdzie startuje duszek podejrzewam) - musisz go znalezc na innej planszy (przedmiotow do zebrania jest wiecej niz potrzeba wrzucic do kotla). podobna sytuacja ma miejsce gdy polozysz przedmiot w miejscu gdzie jest jakis znikajacy klocek i wyjdziesz z komnaty lub zginiesz.
na planszy o ktorej mowisz wystarczy wyjsc i wejsc jeszcze raz - duszek zrzuci kielich (czy cokoliek innego) i nie bedziesz musial sie za nim uganiac ;-)
Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-31 21:13:25)
a już miałem nadzieję, że buga znalazłem ;-) szkoda qrcze, bo tak się nakombinowałem, żeby te klocki z dusz ściągnąć... oczywiście jako Prawdziwy Gracz sejwów nie uznaję :D
proponuje zmienić tytuł wątku na "Knight Lore sie zrobił..." :)
Hehe, tebe przyszedł i pozamiatał :)
Wow, rzeczywiscie! Wykrycie tego "powaznego" bledu uratowalo cala zabawe. A my, wazeliniarze, zamiast biedni tropic bledy i szybciutko naciskac F3/F4 po prostu gralismy w gre...
szczerze powiem ze tez znalazłem ten błąd zanim tebe o tym wspomniał, ale nie myślałem że może to być wina gry, bo de facto mój emulator ostatnio sypie się w różnych aplikacjach. uznałem więc, że to jeden z takich przypadków :(
XXL, szkoda, że już skończyłeś prace nad KL, bo jednak nieoceniona by była pomoc zapalającego się kwadratu podłogi, na którym stoisz - to mi się podoba w Chimerze, że zawsze trafisz na całoliczbową współrzędną, bo program tego dopilnuje - tu tego nie ma i przez to z zabawy nici, pozostał hardcore.
...a nie da się już nic zoptymalizować w kwestii szybkości działania gry?
Ostatnio edytowany przez Jacques (2008-02-01 09:37:43)
No to i ja sie wypowiem. Troche pozno, ale na moim emulcu dzialaja tylko pliki w formacie xex i atr, tak wiec nie moglem odpalic wersji testowych.
- obrazek na poczatku gry jest super (fajnie ze zostal oryginal)
- muza bardzo dobra
- pomysl ze zmiana kolorow, plus czern podczas nocy, rowniez bardzo dobry.
Natomiast, moim skromnym zdaniem, zamiast zielonego panelu, lepszy bylby ciemno czerwony. Czerwien jest bardziej klimatyczna i adekwatna do tematyki gry. Szczegolnie jezeli by dodac podkolorowane zolte sloneczko i bialy ksiezyc, wtedy calosc bardzo ladnie komponowala by sie kolorystycznie. Jezeli daloby sie wprowdzic te drobne kosmetyczne zmiany oraz wyeliminowac spowolnienia, to bylby ideal.
Ale generalnie to i tak xxl odwalil kawal dobrej roboty. Klasyk pierwszego sortu wyladowal na Atari. WIELKIE BRAWA !!!!
No i jeszcze jedno. Pisalem, ze KL na speca byl trudny jak cholera. Dzisiaj wiem, ze pamiec mnie nie mylila. Tak wiec kolego xxl, zlituj sie i daj nam "cheata". Podejrzewam, ze on juz jest, tylko do cholery co trzeba wstukac i gdzie ??? inicjaly twojego kota ??? imie pierwszej milosci z podstawowki ??? No nie badz taki i pusc farbe....
czekalem na tą grę 20 lat (:
A optymalizacja bardzo by się przydała - zerkałem trochę w kod i jakieś pola do walki są - myślę, że jak XXL podrzuci jakieś newralgiczne momenty to optymalne rozwiązania zostaną współnymi siłami znalezione (:
A tak:
http://images32.fotosik.pl/125/022380f05912015emed.png
Nie będzie nawet chyba trzeba nic przesuwać. Sorry za bardzo poglądowy rysunek ;)
A nie możnaby okienka podkolorować pociskami? Nie trzeba by było DLI
Pociski muszą być zawsze tego samego koloru co duszki, a te wszystkie trzeba wykorzystać na pokrycie ekranu od lewej do prawej.
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.115 sekund, wykonano 11 zapytań ]