Odp: Knight Lore sie robi...
Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Czwarta edycja ATASCII Compo! Dziś, 1 października 2024, oficjalnie rozpoczął się okres nadsyłania prac!
Silly Venture 2024 SE - stuff Dostępny jest już stuff z zeszłomiesięcznego party Silly Venture 2024
FujiCup FujiCup ma na celu wspieranie sceny gier retro, dając uczestnikom szansę na pokazanie swojego talentu
Echa Silly Venture 2024 SE Są już dostępne wyniki Silly Venture 2024 SE
Uaktualnienie firmware do The400 Poprawki do "fizycznego" emulatora ośmiobitowych komputerów i konsol Atari.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)
No muza wypasik - sama gra także - super produkcja tak dalej XXL!!!!!
Panowie, jak to a8s wgrac na real atari, zeby pograc joyem na "normalnym" monitorze?! Juz sie nie moge doczekac :)
wystarczy mieć coś takiego: http://youtube.com/watch?v=ORxkBl5gfig
i można grać na PC pod emulatorem ;)
nooo... splash (z kolorkami) też niczego sobie. Ja bym jeszcze zamawiał - o ile to możliwe - sterowanie osiowe, a nie tylko biegunowe - teraz strasznie się człowiek namacha przy zwykłej zmianie kierunku kilkadziesiąt razy na planszy.
Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-28 19:09:13)
Czym przy takim sterowaniu zrobisz skok, a czym wziecie przedmiotu???
Bo - z tego co pamietam - atari ma jeden przycisk w jumpstryku ;)
tak samo jak się we flashach z as<as3 robiło dwuklik :p
lick - lick -> wzięcie przedmiotu/przesunięcie
lick - krótki skok (po timeuocie na drugi klik)
lick - (przeczekanie timeoutu) - lick - długi skok i starczy
takie sterowanie byloby wedlug mnie odrobine niewygodne. zeby wykonac zwrot w tyl trzeba by bylo obracac sie 'przez ramie' (2 ruchy) a jesli nie to tracimy jedna kombinacje joya na wziecie przedmiotu - jak wyobrazasz sobie zebranie przedmiotu i skok jednoczenie w wybranym kierunku? (bez tego gry nie da sie ukonczyc).
jak narazie:
1. mozliwosc wylaczenia/wlaczenia muzyki podczas gry (select/option)
2. mozliwosc wyboru koloru komnaty (start) - wszystkie komnaty tego samego koloru, oczywiscie czarny zostaje w 'nocy'.
3. dzwiek krokow troszke nizszy
sterowanie teraz jest bardzo dobre. na początku też wydawało mi się gorsze, ale teraz uważam, że jest najbardziej rozsądne (szczególnie po godzinach testów).
Cholercia, w niektorych komnatach ciezko sie zorientowac w ktorym dokladnie miejscu w przestrzeni jest zawieszona zabijka. Jednak odwyklem. Odruchowo szukam klawiszy ktorymi moglbym obrocic plansze :)
Nosty - ja mam tak samo... moze za duzo gralem na joypadzie w pecetowa trylogie Prince of Persia... ;)))
Z drugiej strony KL wydaje sie jakos trudniejszy od istniejacej juz gry "HEAD OVER HEELS" (choc sa w pewien sposob podobne...)
faktycznie, nie brałem pod uwagę potrzeby kombinowania ze zbieraniem podczas skoku... wydawało mi się, że wystarczy być obok przedmiotu, aby go zabrać z dowolnej strony...
W poczciwej Chimerze poruszanie było tak samo rozwiązane i nikt do tej pory na to nie narzekał, więc skąd nagle te "fochy" ;)
W poczciwej Chimerze nie było szans byś końcem ramienia rymsnął o kolczastą kulę :]
Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-30 14:09:47)
Jeszcze jedna rzecz, nie szło by zrobić słoneczka i księżyca np. zółtego zamiast czarnego? Ożywiłoby to znacznie panel sterowania. Rozumiem że mogłyby być problemy z podłożeniem ducha pod ramkę która jest wygięta w łuk. Możnaby jednak ramce nadać normalny, czyli prostokątny kształt. A już cud miód byłoby gdyby słoneczko było zółte a księżyc jasno-szary :)
No i jeszcze jakby były jakieś ukryte cheaty, coby można było uzyskać unlimited lives, bo gra jest trudna.
A propo tego okienka. Taki przykład jak by to mogło wyglądać (o ile to się w ogóle da). Zrobiłem bo sam byłem ciekawy :).Ramkę trochę przerobiłem.
Ostatnio edytowany przez Urborg (2008-01-30 19:15:42)
Kiedys bym rzucil bez zastanowienia, ze w tej rozdzielczosci i w tym miejscu zolte sloneczko jest niemozliwe, ale pewnie zaraz TeBe zapyta konkretnie w jakich kolorkach chcesz promyki :D
Księżyc się da szary, słoneczko też się chyba da, może ciut będzie trzeba przesunąć w górę.
dely - prosze oswiec mnie jak??
A tak:
Nie będzie nawet chyba trzeba nic przesuwać. Sorry za bardzo poglądowy rysunek ;)
to ja chcę pod tym przewijanym księżycem inny kolor tła* :P
[..]
* - np. żółty w dzień, niebieski w nocy
ha! byłem pierwszy! I ramkę sprawdzałem :> - nic nie trzeba jej modyfikować -półokrągłość jest minimalna, ot parę linii duszka więcej :>
Coś, co wygląda jak wersja ostateczna już jest wrzucone do plików u Kaza ;)
Zgadza sie, to wersja ostateczna (miejmy nadzieje ;) ). Cały artykuł tutaj.
Gra jest super, no ale jednak dla mnie za trudna. Jednak to co innego marzyć skrycie, że się gra w coś, czego się nie miało u siebie na sprzęcie, a co innego mieć i fizycznie móc zagrać. Nie wiem... mam wrażenie, że kolejna legenda się rozwiała... może jednak robienie konwersji ze względu na swoje drugie dno nie ma sensu ?
Nie siej defetyzmu, wystarczy więcej samozaparcia i czasu poświęconego treningowi :) Wspaniale, że mamy kolejną rewelacyjną i głośną grę na Atari, którą nieskromnie śmiałem wytypować, gdy xxl pytał "jaka następna konwersja" po Jet Set Willy :)
Ale jest zaje...e trudna!
Legenda legenda, ale co chwila przekrecam glowe albo zblizam do monitora, chcac lepiej uchwycic gdzie wisi ta p...ona kolcztka... :)
Brawa i zachwyty beda brzmialy jeszcze dlugo, ale czas patrzec w przyszlosc.
XXL - porozmawiajmy jak mezczyzni: podaj ile cartridgy przekona Cie do machniecia Hobbita? :D
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.110 sekund, wykonano 12 zapytań ]