Świetna sprawa, gratuluję :-) Wprawdzie miałem już midlecik Robbo, zrobiony przez kogoś innego, ale Twój, moim zdaniem bije go na głowę odwzorowaniem grafiki. No i te dźwięki :-), płynne przewijanie ekranu :-) Wprawdzie na SE K300i trochę smuży, ale na SE K750 chodzi idealnie :-)
Znalazłem jednak dwa drobne błędy w stosunku do oryginału
1. Otwieranie drzwi, w oryginale Robbo otwiera drzwi stojąc na poprzednim polu, tutaj od razu wchodzi w otwarte już drzwi, w drugim etapie, po otwarciu drzwi od razu wpadłem na ptaka ;-)
2. Autofire, w oryginale gdy Robbo cały czas strzela, to przerwa między pociskami wynosi 4 pola, tutaj od razu caly magazynek ;-) W sumie, nie jest to złe, nawet pewne ułatwienie, ale różni się od oryginału
lstela napisał/a:Najpierw trzeba było rozpracować sposób kompresji leveli w oryginalnym Robbo i domyśleć się, który kod za jaki element gry odpowiada
No ciekawa ta "kompresja" była ;-) Też swego czasu rozgryzałem. A doszedłeś może do tego, po co był ten 3ci bajt, jakaś suma kontrolna czy co? Chodzi mi o powtarzające się elementy, było tam jakoś tak, że chyba pierwszy bajt, to był kod elementu, drugi ilość wystąpienia pod rząd a trzeci to jakiś kod właśnie. W sumie, to do konwersji planszy to potrzebne nie było, ale tak z ciekawości pytam :-)
Ogólnie świetna robota Łukasz :-) Dla tych, którym ta lepsza wersja nie działa, podaję linka do tej, której do tej pory używałem:
two.xthost.info/znpvrx/java/Robbo_atari_org+kod.jar
Wstawiłem tylko kody poszczególnych leveli w MENU -> Instrukcja, w skróconej wersji (po każdej literce trzeba dodać M, by uzyskać cały kod)
Tutaj jest też wersja z przerobionymi planszami z C64, jak ktoś tamtą wersję lubi ;-)
two.xthost.info/znpvrx/java/Robbo2_c64_0.22b.jar
Dajcie znać, czy działa na innych telefonach niż SE.
Pozdrawiam.