Odp: Crownland
Jeśli platformówka, to niezłą dynamikę ma ROCKMAN (uwaga: uzależnia)
A Twilight World to klasyka! Nie na darmo miałem z niej avatara :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Bezsensowne dodawanie newsów Dodawanie trzech lub więcej newsów jednego dnia mija sie z celem
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeśli platformówka, to niezłą dynamikę ma ROCKMAN (uwaga: uzależnia)
A Twilight World to klasyka! Nie na darmo miałem z niej avatara :)
hehe no niezle...
proste ,ze tam powinno byc BEQ a nie BNE inaczej dwie wczesniejsze instukcje nie maja wogole sensu (a szczegolnie mieszanie potem ze wskaznikiem stosu)... na nieszczescie to jest akurat taki fragment kodu ktory pisze sie tylko raz i potem sie tam wogole nie zaglada... ale raczej nie jest to wina ,ze na niektorych atarynkach dziala a na niektorych nie - Pin cos wspominal ,ze gra sie uruchamia ale krzaczy sie gdzies dalej, jak sie troche pogra, a ten blad z BNE powoduje ,ze albo gra sie uruchomi albo odrazu zawiesi...
nie wiem kto zapuscil ploty ,ze Crownland uzywa nielegali - nie ma tam zadnych niestandardowych instrukcji 6502... jedynie byl domysl ,ze jesli Crownland dziala na pure6502 a nie dziala na 65c816 to calkiem prawdopodbne jest, ze w kodzie jest blad ktory dopuszcza odpalenie przez procesor jakiegos "nieautoryzowanego" framgentu kodu (nadpisywanie kodu/skok w zle miejsce pamieci itp)
nie ma co ukyrwac, gra byla robiona w pospiechu, nie bylo czasu aby dopracowac jakies szczegoly, pomyslec nad ciekawymi levelami itp, do tego około tygodnia przed terminem oprocz czasu zaczelo brakowac takze pamieci...
powoli pracujemy nad bardziej dopieszczona wersja pod 64k z wieksza iloscia leveli i z jeszcze WIEKSZYM migotaniem sprajtow ;)
Ostatnio edytowany przez pr0be (2007-11-13 23:09:46)
No wiec to jest chyba najlepszy czas, by wszyscy narzekajacy, zamiast narzekac ogolnikowo, napisali konkretnie - co sie psuje i w ktorym miejscu. Jesli sie psuje. Oraz co by chcieli miec, oprocz 100 poziomow gry :)
Ostatnio edytowany przez Krzysztof (Kaz) Ziembik (2007-11-13 23:28:02)
To reasumując moje wypociny :) - na gołej 130XE krzaczy się momentalnie od chwili rozpoczęcia gry, a na atarce z 65c816 gra się normalnie do czasu - kiedy na ekranie z prawej strony pojawią się "całe" dwie gwiazdki do zebrania. Idąc bohaterem dalej w prawo gwiazdki nie przesuwają się razem z tłem i po chwili wyskakują krzory. I to tyle :) - Pr0b'e - czekamy na final, bo gierca jest faktycznie zajebista. Gołe 65XE?? - nie koniecznie - może przyjmijmy, że 130XE nie jest stosowany wyłącznie na prowincji :)
Co do msx - może jest jakiś alternatywny?? - to raz, a dwa - jeśli już mono; to niech gra mono wpisując na drugiego pokeya to samo, co na pierwszego. Chyba nie jest to problem, a będzie jakby "kulturalniej" ;)-
Ostatnio edytowany przez Pin (2007-11-14 09:14:52)
Ponieważ podczas oglądania tego co tam ostatnio powstało jakoś tak sobie przysiadłem i skonczyłem tą gierkę :P to wyłapałem kolejny drobny bug (w sumie mało istotny ;P) - przy skonczeniu gry inaczej niz przy gameover score sie zapisuje tylko do lastscore, a juz do high nie :) - taki drobiazg. Ale giereczka super - gratulki.
zaliczyliście w Crownland runde bonusową? zdaje się że po zdobyciu 40000 punktów dostajemy taką możliwość, grałem oczywiście na emulu
nawet nie wiedziałem że jest jakiś level którego jeszcze nie widziałem :)
Kaz, sorry, źle wyraziłem wcześniej swą myśl. Gra ładuje się i uruchamia via SIO2PC, z partycji MyDOSa na IDEa za Chiny Ludwoe nie chce ruszyć.
Pisząc o małych problemach miałem na myśli nieprzyjemne mruganie, które następuje gdy bohater znajdzie się w tej samej "linii" wraz z innymi poruszającymi się obiektami. Poza tym nic innego nie przeszkadza, jakoś da się grać. NIelicząc więc mrugania, jeszcze nic mi się dotej pory w czasie gry nie wykrzaczyło.
Nic sie nie stalo :) Po prostu uwazalem, ze zamiast ogolnego i niesprecyzowanego narzekania, lepiej zrobic to samo co przy Yoomp! - czyli zaraportowac do kodera, zeby usunal konkretne niedomagania. I tyle z mojej strony, za uwage dziekuje.
teraz na bonusową runde trafiłem po zdobyciu 70000 punktów i była to inna mapa niż poprzednio
pozatym znalazłem buga, przechodząc gre ponownie nie zobaczymy obrazka końcowego tylko napisy, obrazek to czarne tło, widać gdzieś tam tablica z informacją o kolorach została zamazana, albo Probe drugi raz wywołuje procke SAVE_COLORS, która powinna być tylko raz na początku wykonana, potem jest niepotrzebna jak sięgam pamięcią
A sprawdzał ktoś może czy działa na gołej 130xe ? bo jak dla mnie to jest wyznacznik, a nie atarki z przeróbkami by XYZ
Goła 130XE, ładowanie z SIO2IDE przez jukeboxa truba. Gra śmiga bez problemów.
Dodane 8-12-2007.
Natomiast na gołym 65XEGS (PAL) kicha. Ładuje się ok, czołówka ok, ale pierwszy screen ma od razu zwaloną grafikę i bohater spada w 'nicość' :-).
Dodane 28-12-2007.
Na świeżo odebranej od Zenka 65XE z wszczepionym 1MB i stereo bez zarzutów, zarówno przy 1MB jaki przy przestawieniu na 768kB.
Ostatnio edytowany przez uicr0Bee (2007-12-29 00:41:36)
I tak ma być, gra wymaga 128K RAMu.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.075 sekund, wykonano 12 zapytań ]