1

Temat: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

W tym watku mozna dyskutowac na temat poruszony tutaj.

2

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

uważam, że system kubkowy nie jest do końca "bezstronny"; aczkolwiek niby szybki, lecz ujawarty (H). Jestem za opcją: "pomoge przy liczeniu" - no problem :):) - dobrze przy tym byłoby - by było co liczyć  :twisted: - czyli mam nadzieje, że prace będą.

Ma ktoś alkomat ?? - dobrze byłoby, by komisja licząca nie miała więcej niż 1,5 promila - to zagwarantuje poprawne wyniki głosowania. hehe

Kontakt: pin@usdk.pl

3

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

nie no - ja też mogę pomóc przy liczeniu. Tylko kawałek jakiegoś arkusza kalkulacyjnego (Excel or samfink), a może na Visicalcu??? ;) 8)  :twisted:

I Ty zostaniesz big endianem...

4

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

omg ... juz widze jak wszyscy pomoga przy liczeniu glosow ... LOL pozatym system glosowania kubkami jest zajebisty, ale skoro wiekszosc wybiera cos wolniejszego, gorszego i ogolnie bardziej do dupy to nie jest to moj problem ... ja sie moge tylko posmiac z takch decyzji  :mrgreen:

5

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

albo moze na Atari Portfolio - cos zgodnego z Lotusem 123 (bodajże)

Kontakt: pin@usdk.pl

6

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Największą wadą nowego systemu jest chyba brak rankingu dalszych miejsc - autorzy zapewne są zainteresowani, czy ich produkcja jest w połowie stawki, tuż za podium, czy może na końcu.
Po drugie trudniej chyba sprawiedliwie rozdzielić punkty przy kilku pracach podobnej klasy - decydują wtedy kaprysy i przypadek, wydaje mi się, że coś takiego miało miejsce rok temu (tzn, że przy klasycznym systemie kolejność laureatów w pewnym compo byłaby inna).

A może ktoś wymyśli jeszcze inny sposób? Jest to możliwe?

7

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Nie tylko autorzy sa tym zainteresowani. Sam chce wiedziec, na ktorym miejscu jest praca ktora oceniam. I nie ma znaczenia czy dam maxa czy zero. Drazniace jest takie wybiorcze glosowanie. Powinna byc mozliwosc glosowania na wszystkie prace. Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem nowego systemu.
Zamiast isc na latwizne to nalezaloby sie zastanowic nad nowym rozwiazaniem problemu. Np. stworzyc aplikacje w arkuszu kalkulacyjnym, ktora bedzie zliczala glosy spisywane z votek. Odpada wtedy problem recznego liczenia czyli tego na co organizator najbardziej nazekal.

8

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Cedyń - LOL :P

faktycznie mozna by to machnac na np. grzybie - wrzucic tylko dane z votek, a ten niech "liczy" :) -

Kontakt: pin@usdk.pl

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Jaka aplikacja??? Trzeba tylko wrzucic po kolei wszystkie dane do arkusza i wsio...

10

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

A tam, czepiasz sie szczegolow. Toz o to chodzilo.

11

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

No to mamy przynamniej 3 platformy na ktorj mozna policzyc glosy (grzyb, Atari8 i Pofo). Wiec to jest najmniejszy problem. Takie liczenie cwiczylem osobiscie na Scenery - jest szybkie i bezbledne... :)

12

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

albo moze na Atari Portfolio - cos zgodnego z Lotusem 123 (bodajże)

W razie czego, pomogę przy liczeniu votek przy użyciu pofo.
A co do systemów podliczania. Korzystając z nowego systemu wyniki można otrzymać bardzo szybko. Ale ja wolę stary system. Nie ogranicza mnie ilość ?"żetnów". Nie zastanawiam się na przykład czy dać po jednym żetonie pracy A i B, czy B i C, lub A i C (zakładając że mam dwa żetony, a prace A, B, C, reprezentują podobny poziom). A wg. old systemu po porstu piszę ilość punkty, nie mam tych wątpliwośći.
Zgadzam się z jurgim-przy starym klasycznym systemie kolejność wyniki mogłyby być trochę inne rok temu.

grzybson/SSG^NG

13

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Na pewno znajdzie się jakieś Atari ST i arkusz LDW Power (klon Lotusa, podobno). Nie to, żebym miał coś przeciw Portfolio, ale chyba klawiatura ST jest wygodniejsza ... ?

KMK
? HEX$(6670358)

14

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

cedyń: wiesz, ja z kubka to wolę pić :D

reszta: nie ma sprawy - mogę siąść za klawiaą - w robocie dużo "stukam", tylko niech mi ktoś podaje kolejne liczby :)

I Ty zostaniesz big endianem...

15

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Na którymś Laście, jak mnie Vasco wrobił w liczenie głosów, to sobie napisałem 'aplikację' w Basicu.  :mrgreen: Mogę udostępnić jako open source.  :mrgreen:

16

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Cedyn napisal:

> pozatym system glosowania kubkami jest zajebisty, ale skoro wiekszosc
> wybiera cos wolniejszego, gorszego i ogolnie bardziej do dupy to nie jest to
> moj problem.

Z tego wszystkiego to moge sie zgodzic do jednego - jest istotnie wolniejszy.
Natomiast,  jak juz zaznaczyl Jurgi, chodzi - oprocz predkosci - o przydatnosc informacji dla osob ktore zajely dalsze niz 1,2,3 miejsca. Poza tym Cedyn zdajesz sie zyc w czasie kiedy bylo 80 prac i 300 partyzantow. Wtedy taka robota bylaby uciazliwa. Natomiast przy spodziewanej frekwencji (FREQ! :) ludzi i prac na obecnego Quasta - bez obaw - system sie sprawdzi. :)

Ale nie mi decydowac, ja jestem za starym sposobem - jesli beda kubki - nie obraze sie :) Natomiast jesli bedzie po staremu - moge pomoc. (naprawde wystarczy odrobina dobrej woli i 2-3 osoby. Jedna klepie, dwie czytaja wotki po kolei. Robota nawet dla nałojonego Pin'a nie bedzie nastreczac wiekszych problemow :)

Niech lud decyduje.

17

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Czyli jak, stary system? Votki ze wszystkimi pracami w odpowiedniej kategorii i przyznajemy punkty po kolei? Jestem jak najbardziej za!!!

18

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

chciałem zauważyć, że by mieć co liczyć, trzeba prace napisac. Do roboty nieroby !! :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Kontakt: pin@usdk.pl

19

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Mowi sie: jazda do roboty je**** nieroby!
Odzew: a roboty u nas ni ma i co Ty na to powiesz? ;)

20

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

A co na to Eijku? Może tak być??? :)

I Ty zostaniesz big endianem...

21

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

Mysle, ze nawet jesli prace beda - oraz chetni do liczenia; to Eijku nie bedzie mial nic na przeciw. No problem - moge liczyc. Zreszta na SV liczylem - tak mi przynajmniej powiedzieli.  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Kontakt: pin@usdk.pl

22

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

mozna polaczyc jedno z drugim!   pozbierac votki i rozlozyc je na kupki!

Im dłużej czekamy, tym wzorek jest większy" (c) by Sikor

23

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

:D :D :D

24

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

hmm tak sobie zażartowałem, ale w sumie tak sobie mysle, ze nie jest to najglupszy pomysl.  Testowo moznaby przeprowadzic obie formy glosowania  - z tym że najpierw zgory uslatic, ze wiaząca jest jedna (Votkowa). Co by z tego przyszlo? Ano to, ze mielibysmy jakby wstepne wyniki w formie kubeczkow zupelnie nie wiażące ale tylko poglądowe, a potem juz pelne oficjalne votkowe.  Ciekawe by tez to było, bo możnaby wtedy sprawdzic jakie są rozbioeżności między wynikami i systemami glosowania. 

...proszę podnieść rękę ...... i nacisnąć guzik ;))

Ostatnio edytowany przez xray (2005-07-05 14:04:22)

Im dłużej czekamy, tym wzorek jest większy" (c) by Sikor

25

Odp: System glosowania na Quast Party 2005 - dyskusja

musze przyznac ze to calkiem rozsadny pomysl Lukaszu :)