Odp: Kto chce robic GRĘ NA ATARI????????
a czy ja moge pomóc?
msx/kode
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Silly Venture 2024 SE - stuff Dostępny jest już stuff z zeszłomiesięcznego party Silly Venture 2024
FujiCup FujiCup ma na celu wspieranie sceny gier retro, dając uczestnikom szansę na pokazanie swojego talentu
Echa Silly Venture 2024 SE Są już dostępne wyniki Silly Venture 2024 SE
Uaktualnienie firmware do The400 Poprawki do "fizycznego" emulatora ośmiobitowych komputerów i konsol Atari.
Akcja - Wsparcie w reverse-engineering Wspierajmy tych, którzy do tej pory zrobili wiele!
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a czy ja moge pomóc?
msx/kode
>a czy ja moge pomóc?
Czemu nie. :-)
>msx/
Jeśli ludkom spodoba się pomysł z music-menu (jak w disk-magach), to myślę, że mogło by to być nawet fajne.
Co na to ludzie? Może być pomysł z music-menu?
>kode
Ja się w kod nie mieszam, gdyż się na tym nie znam; wie to każdy, kto odwiedził naszą grupową stronę. ;-)
Ale wal, chłopie, do Tebe, myślę, że co dwie głowy, to i Salomon nie naleje, czy jakoś tak........
ja niczego sie nie boje :)
Tebe, rzuc adresikiem, podesle Ci gierke w TXT.
yerzmyey@friko.onet.pl
HABIB ? ?WIZARD? - dla mnie zajebioza
napisze to po raz ostatni, pod kazdym postem jest ikonka z napisem email a klikajac na nia otrzymacie email postujacego ...
>HABIB ? ?WIZARD? - dla mnie zajebioza
Habib jest bardzo dobrym grafikiem (zwlaszcza jego 'Space Traveller' mi sie podoba), ale Habibek jest leniwy jak skur*wysyn. Nie chce mu sie bawic atrybutami itp........
Dlatego najprawdopodobniej zrobi on grafike do wersji na PCta.
Pozdro,
Yerz
PS: Jak podoba Ci sie jego robota, to rzuc okiem na nasze dema PeCetowskie, tam jest tego masa:
http://republika.pl/hooyprogram/DEFEND.ZIP
http://republika.pl/hooyprogram/semprini.zip
Dema sa stare, wiec wymagaja odpowiedniej konfiguracji kompa:
"These are DOS programs. To start this program you need PC Pentium 90 or 100, and any SOUND BLASTER. The production works without EMM386!!!!!!!!! It will work on other PCs, but with bad synchronization. (It's MR HANGMAN's fault). "
Mr Hangman to byl moj pierwszy koder. Robilismy gry na Spectrum jeszcze w polowie lat '80. Ale tak leniwego bydlaka jeszcze nie widzialem. Stąd wlasnie bledy i braki w kodzie.
Enjoy!! ;-)
W ogole, kto chce rzucic okiem na nasza strone, to zapraszam:
http://republika.pl/hooyprogram/
PS: Sa tam dema tylko OD 1993 roku, bo wszystko wczesniejsze (od 1989) to straszna kaszana. :-)
Z reszta te pozniejsze to tez kaszana, HEHEHEHEHE. ;-)
ok, otrzymalem przesylke, niedlugo powstanie wersja alpha :)
Kul. ;-)
Mode: waiting.
Proponuję wysyłać grafiki i muzyki prosto do Tebe.
Jeśli zaś komuś chciało by się zdiełat' jakąś wersję dla mnie, do rzucenia okiem/uchem - well, było by fajnie. Tylko prosiłbym od razu z oprogramowaniem, które potrafi to odtworzyć, bo pewnie nie będę miał.
Pozdro.
witam
mam juz program do interacu w hiresie wiec jutro podrzuce jakas grafe.
no to przypomne tylko te_be_@poczta.onet.pl
Mi tes, mi tes!!!! Ja tes kce!!
yerzmyey@friko.onet.pl
heja yerz!
faktycznie, pomysł baardzo mi podpasował.
fajnie zagrać w taką "z życia wziętą" gierkę :)
ps. a może zamoast wersji old schoolowej zrobić nową wersję na enginie foxa?
Axe:
>heja yerz!
>faktycznie, pomysł baardzo mi podpasował.
>fajnie zagrać w taką "z życia wziętą" gierkę
Hehe, mam nadzieje, że gra okaże się wystarczająco kretyńska. :)
>ps. a może zamoast wersji old schoolowej zrobić nową wersję na >enginie foxa?
A co to konkretnie było?
Taki enginek 3D. Obejrzyj demko numen na atari a sam zobaczysz co to za cudo.
YERZ, i jak się podobały przysłane gierki z Atari 8-bit ????? 8O
KABZA, POGAN i 5 GÓWIEN mają coś z klimatu "DROGI DO DUPLANDU"
(albo na odwrót), czyż nie ?? ;)
Moje ambitne plany zrobienia tytułowego gfx-a w tym tygodniu niestety nie wyjdą (akurat wyskoczyło pójście na imprezę :) ), ale mimo wszystko postaram się to narysować w najbliższym czasie. 8)
Na ilu platformach ma się gra ukazać ? :P
Taki enginek 3D. Obejrzyj demko numen na atari a sam zobaczysz co to za cudo.
Aaa, widziałem. :-) Oczywiście.
Ale w tym wypadku było by to niemożliwe. Może część drugą, hehehe...? ;)
Choć już jak Pinokio wpadł do mnie do domu jak burza i kategorycznie nakazał odpalenie emulatora, by wrzucić to demo, już wówczas zastanawiałem się, dlaczego - mając tak doskonały engine - nikt nie zdecydował się zrobić zeń gry.
Dracon:
>YERZ, i jak się podobały przysłane gierki z Atari 8-bit ?????
>KABZA, POGAN i 5 GÓWIEN mają coś z klimatu "DROGI DO DUPLANDU"
>(albo na odwrót), czyż nie ??
Jeszcze ich nie widziałem, ale powiem Ci dlaczego:
otóż symultanicznie robię tę grę na Spectrum razem z Hellbojem. W tym momencie jestem na etapie muzyki. Jako że ma być długa, zamierzam zapełnić wszystkie patterny SoundTrackera, co z drugiej strony nie musi być takie trudne, bo ten tracker jest akurat dość stary (1990 chyba), więc nie ma ich zbyt wiele. Ale i tak muzyka jest dłuuuuuuugaaaaaaa i zróżnicowana (żeby sie nie nudziła), a będzie jeszcze dłuższa... Piszę ją już ze 4 dni.
>Moje ambitne plany zrobienia tytułowego gfx-a w tym tygodniu niestety >nie wyjdą (akurat wyskoczyło pójście na imprezę ), ale mimo wszystko >postaram się to narysować w najbliższym czasie.
Wiadomo, że wódka jest najważniesza!! :-)
Inna sprawa, że my w H-PRG większość dem robiliśmy po pijanemu - tzw. łączenie przyjemnego z... przyjemnym...? ;-)
>Na ilu platformach ma się gra ukazać ?
Na Spectrum, tutaj, na C64 (ale tam jak zwykle jakieś problemy, bo ludzie niechętni, więc poradzimy sobie w trochę dziwny sposób), na PC chyba też, no i myślę o zrobieniu wersji On-Line.
.... Yerz ...;;; zatankuje tego ukraińskiego spirolu i zawitam do cię na baze -> oczywiście w celu ustalenia szczegółów całości produkcji ... he; może Epi, Ntp, Yerz ... ja ... i oczywiście SZTAB KRYZYSOWY MAŁOPOLSKA #2 ????
Hehehe, cześć, Pinokio. :-)
No tak, teraz zaś - wieści.
Właśnie skończyłem robić muzykę do wersji spectrumowej. Muzyczka jest - jak to zwykle u mnie - połączeniem chwytliwych motywów typu KOTO/LaserDance oraz art-rocka (zwanego też rockiem progresywnym).
Chodziło mi o to, by mjuzik był kompletnie nieprzewidywalny i miał karkołomną kompozycję. Co też się udało.
Kawałek ma 9 minut, potem się w grze zapętla.
Jeśli ktos z Was byłby, dla ciekawości, zainteresowany jak to brzmi, to proszę tutaj:
http://republika.pl/hooyprogram/dupland.zip
Archiwum ma 45Kb i zawiera muzykę tudzież plugin do WinAmpla, żeby ów mógł ją odegrać.
Niestety odkryłem, iż plugin ten trochę nieprawidłowo odgrywa spectrumowską muzykę gdy w użyciu są komodorowskie basy (a wjebałem ich tam dużo), toteż usilnie namawiam wszystkich chętnych do odtworzenia tego utworu przy użyciu AY-PLAYERa, który emuluje speccowy chip IDEALNIE, a znajduje się tutaj:
http://republika.pl/hooyprogram/ay.zip
Pomimo, iż archiwum ma 500Kb, zapewniam Was, że opłaca się ściągać z sieci trochę dłużej, ale mieć naprawdę idealny sound.
Co do wersji gry na C64, to podono powoli powstaje kod.
Pozdrawiam wszystkich!!
Yerzmyey/H-PRG
Są już gotowe pierwsze grafiki. I są zajebiste. :-)
Może Vidol zechce je gdzieś uploadować, żeby sobie ludzie mogli okiem rzucić.
No Vidol nie tnij w kule tylko podeslij te grafy a ja je wrzuce :)
hehe, Dely - wczoraj, u Pinokia, widzialem Cię na filmie video. ;-)
Znowu jabcoki piłeś!! Toć nie wiesz, że to szkodzi!?!?!?!?!?! :-)
PS: Przypominam się wszystkich, którzy chcieli zrobić do gry jakąś muzykę. (i nie tylko)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.098 sekund, wykonano 10 zapytań ]