26

Odp: nmi, irq, reset...

To już lepiej buforować całymi patternami.
Bo kto Ci będzie ręcznie ustawiał, że tutaj akurat się zmienia bas?
Ogólnie - po co komplikować, skoro rozwiązanie bezpośrednie działa całkiem dobrze :)

: 404. Stopka not found

27

Odp: nmi, irq, reset...

Hola!

ja sie pytam, jak zmusic stacje dyskow do pracy w momencie kiedy wszystko juz dawno wczytane i gra sobie gra... tj. trzy (nmi,irq,reset)wektory juz sa ustawione i sobie sprawnie dzialaja teraz konczy sie etap, nalezy wczytac nastepny (rom wylaczony, Panowie! zerowa strona systemowa martwa, 100-1ff stos wyzerowany juz na poczatku programu, 200-5ff nie ma itd...) co dalej... temat sie rozjechal...  :?:

Michal

28

Odp: nmi, irq, reset...

W takim układzie pisz własną procedurę SIO. :twisted: Ewentualnie skorzystaj z porad zamieszczonych w kilku zinach, jak obsługiwać stację podczas ogrywania muzyki.

BTW. Atari ma tyle pamięci, że obszary: $00-$7F i $200-$03FF można zostawić w spokoju.

[ Dodano: 05.12.2004 00:50:13 ]
A tak się ma +1 do statsów na AA i Mistrza offtopicu. :mrgreen:

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

29

Odp: nmi, irq, reset...

Na własnym SIO to chyba Energy się ładowało, o ile dobrze pamiętam? Źródła chyba były nawet w magazynach, z opisami...

[ Dodano: 04.12.2004 00:00:00 ]
A tak się ma -1 do upływu dni i wieczną młodość.  :mrgreen:

30

Odp: nmi, irq, reset...

no coz, dzieki Dracon za pochlebstwa (produkcja trwa  !, a co do Loriensow przypadku, to sprawy maja sie i wygladaja roznie....

Slaves/TQA mowil, ze z 5-8 lat temu spotkal Cie na IRC-u (plus kogos jeszcze z Lorien) i przekazaliscie mu jakas niewydana juz gierke (logiczna?). Niestety, podobno gdzies mu sie "zakopala" na dyskietkach i dotad nie moze jej odnalezc... :cry:   Wiesz cos na temat takiej gry?  ;)

2. Pytanko off-topicowe: brales lekcje gry na pianinie/klawiszach?  Bo jak slysze te udane melodie, szcz. w Twojej grze "Frank&Mark" to jestem o tym prawie przekonany... :)
A moze bylbys skory udzielic komus jakis wywiadzik (hehe) i opowiedzial troche o tych starych dobrych czasach???   ;)  :P   :D

MM: Ostatni offtopik w tym temacie. Nastepne będą nagradzane. Na priv proszę z wycieczkami.

31

Odp: nmi, irq, reset...

Pamietam z 10 latek temu hehe przeanalizowalem jedno demo abbuca i tam muza grala podczas loadingu...

..a tak nawiązując do tego właśnie wątku :) - czy ktoś wie; jak gra msx w czasie ładowania w demku "Total Daze" ???? - jak dla mnie - to chyba najlepszy przykład na dobry msx w czasie ładowania ze SIO.

We wszelakich eksperymentach usilnie błaga się o legalne skoki w OS, bo nie zawsze jest to XL/XE  :):)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

32

Odp: nmi, irq, reset...

Zonk polega na tym, ze w romie jest w jakims przerwaniu/procedurze kombinacja w stylu:

lda #0
sta $pokey

ktora powoduje takie smieszne pykanie podczas grania i odczytu. Ze wzgl. na moja szeroka wiedze programistyczna, OS z romu zostawal przepisany do ramu, kombinacja zmieniona na nop nop nop (kto tam?). [Po co to jest w oryginalnym romie?]

To wycisza kanały po transmisji. Potrafię sobie wyobrazić po co (mianowicie: dla porządku), ale nie bardzo wiem, dlaczego ROM wycisza wszystkie cztery kanały, mimo że do transmisji uzywa tylko dwóch.

KMK
? HEX$(6670358)

33

Odp: nmi, irq, reset...

Pewnie tak, ale o ile pamietam po mojej 'przerobce' odczytywalem/zapisywalem na probe i okazywalo sie, ze po transmisji i bez tego byla cisza...

34

Odp: nmi, irq, reset...

Prawdopodobnie dlatego, że częstotliwość typu 19200 Hz jest niesłyszalna. Nie wiem, jak z magnetofonem. Ale tak ogólnie, można byłoby zrezygnować z tego "wyciszania" na pewno w sytuacji, kiedy dźwięk transmisji jest wyłączony. Natomiast kiedy jest włączony, wyciszać trzeba tylko jeden kanał (który SIO i tak ustawia po swojemu przed transmisją).

KMK
? HEX$(6670358)