826

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Jeśli juz o to chodzi to, jak słusznie ktoś napisał na priv - że tam to by i Numen i Numen 2 przegrał z Zvonkami ;)
TEBE - nie chodzi żeby wygrywać zawsze ,gdybyśmy przegrali na Loście z Agendą to nie miałbym do nikogo pretensji - po prostu demo z pieskiem by się bardziej podobało (bo graficznie było świetne)  i nie miałbym poczucia że wyniki są że tak powiem średnio obiektywne.
Tutaj mam delikatne wątpliwości czy głosowanie nie było lekko z dupy więc chciałem trochę wysondować jaka jest opinia ludzi w tym temacie.
Jak Solo napisał ja też nie będę nic robił na Forevera bo tam krecik jeżdżący na robocie rumba i krzyczący "ja sem neteperek" miałby większe szanse niż nasze demo ;)

827

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

gydby tak podsumować dorobek Słowaków, to było kiedykolwiek od nich jakieś demo "na poziomie" zbliżonym do dem Polaków ?

może nie ta liga, to tak jak trafić do przedszkola i tłumaczyć przedszkolakom co to są wektorki :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

828

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

<Niepopularna opinia>
Uważam, że należy nieco poluzować warkoczyki. Nikt normalny (?) nie sądzi, że techniczne śpiewające czajniki są lepsze od Robota, natomiast trzeba pamiętać, że na compo głosy oddaje obecna publiczność na te produkcje, które im się W DANEJ CHWILI najbardziej podobają. Tak samo też uważam, że obrażanie się na publiczność, która ma takie, a nie inne gusta jest nieco nie na miejscu. Nigdy nie wiemy, kto przyjedzie i kto jak zagłosuje. Od zawsze było tak, że oddając pracę na compo zdajemy się na publiczność, która jest - w szczególności w ostatnich czasach - różna. Przyjeżdżają ludzie, którzy są tylko graczami, nietechniczni itp. Dodatkowo tu mieliśmy do czynienia z party multi. Jedne rzeczy są na C64 trywialne do zrobienia, a inne nie, z kolei zrobienie czegoś przełomowego na ZX Spectrum będzie skwitowane "pfff" przez przedstawicieli innych plaftorm.
</Niepopularna opinia>

jak słusznie ktoś napisał na priv - że tam to by i Numen i Numen 2 przegrał z Zvonkami

Przyznam się bez bicia, że to ja napisałem :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

829

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

dely napisał/a:

....Tak samo też uważam, że obrażanie się na publiczność, która ma takie, a nie inne gusta jest nieco nie na miejscu. Nigdy nie wiemy, kto przyjedzie i kto jak zagłosuje....

nie wpuszczać lamerów :)

.

830

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

pablozp napisał/a:

nie wpuszczać lamerów

skad tyle nienawisci do kobiet....

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

831

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

pablozp napisał/a:

nie wpuszczać lamerów :)

lamerzy nie jeżdżą. lamerzy siedzą na forach i marudzą.

832

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

wprowadzić obowiązkowe testy kwalifikacyjne przed wejściem na sale ;)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

833

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

bocianu napisał/a:

lamerzy nie jeżdżą. lamerzy siedzą na forach i marudzą.

niektórzy jeżdżą  , tylko nie głosują  ( co by czajniki nie wygrywały :)

Ostatnio edytowany przez pablozp (2023-03-22 14:37:01)

.

834

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

może nie jest to zaawansowane graficznie ale jest dobre

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

835

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Starałem się tego wysłuchać wiele razy. Przyznam, że mi cholery nie słyszę w tym syntezy mowy. Jakkolwiek zrozumiałej. Czegokolwiek co by przypominało dźwięki odpowiadające napisom pod grafiką. No... Ni w ząb.

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

836

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Słychać, słychać... tylko język trzeba poznać.
My mówimy, jestem Batman, a figurki... ja sem netoperek... i ni w cholerę nie wiadomo co za zwierz.
Ale dobre..

Ostatnio edytowany przez Zenon/Dial (2023-03-24 18:13:09)

837

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Temat zdaje się nowy nie jest, i chyba nie tylko u nas: https://www.pouet.net/topic.php?which=12442&page=1
A co do naszych prac, to cytując klasyka przegrać z NG, Agendą czy Lamersami to jak wygrać, ale też nie zawsze wyniki kompotów mi się podobają. I wydaje mi się, że nic z tym nie zrobimy (no może poza fochem i zabraniem zabawek).

838

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

dlaczego domena sillyventure.pl nie wskazuje na wlasciwa strone?

ktos nieogarniety blednie wpisal adres przekierowania czy moze czlonek patosceny kupil domene i zlosliwie przekierowal?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

839

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

od postu 40
https://tiny.pl/cwnx8

840

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

eee, wydaje mi sie to malo prawdopodobne, patoscena stara sie zachowywac pozory normalnosci zeby nie zrazic swoich akolitow, chyba ze taki numer to kolejny stopien degeneracji.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

841

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

..coś się przynajmniej dzieje ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

842

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Vasco chce teraz organizowac SillyVenture ze wykupil domene?


ale sadzac po przekierowaniu to raczej chce splugawic nazwe...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

843

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Zapytaj go, chętnie Ci odpowie :)

Kontakt: pin@usdk.pl

844

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

manifest "sceny"

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

845

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

846

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

ale o co chodzi, że aż tak bardzo cię dupa zabolała? :)

Kontakt: pin@usdk.pl

847

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

komentarz masz wyzej :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

848

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Degeneracja na patoscenie nowy level:

http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 39&p=2

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

849

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

XXL jak plany projektowe . wykonane ?

.

850

Odp: co dalej ze sceną /|\ 8bit?

Bambiki bawily sie na patoscenie a tu taka niespodzianka:

http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 87#p311887

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.