Temat: Demko "Elite" na Speca
Czy to tak chodzi na gołej 128?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy to tak chodzi na gołej 128?
niezłe, z tego co widzę to fiolet uzyskany jest przez 'artefakty tv'
z opisu na yt:
"This demo works on a standard 128k machine"
Ostatnio edytowany przez Cyprian (2022-08-31 08:45:02)
"Działa" to jeszcze nie znaczy "zrzucone z". Pierwszy raz widzę takie 3D w hiresie na 8-bitowcu. Nie znalazłem na pouecie. Ogólnie trochę trudno mi w to uwierzyć. Fajnie, jakby ktoś to odpalił na specu i potwierdził.
Zerknę w weekend, jak to chodzi.
PS W readme ładnie napisali: "14MHz recommended" ;)
Zerknę w weekend, jak to chodzi.
PS W readme ładnie napisali: "14MHz recommended" ;)
ciekawe w jakim trybie było nagrane to wideo
mi to wygląda na standardowe 3,5 Mhz, przy 14 Mhz działałoby to z pewnością szybciej, w końcu to 4 razy szybszy procek
zapomniałem napisać, że plik jest w formacie SCL więc u siebie na Speccy tego nie sprawdzę
Ostatnio edytowany przez gorgh (2022-09-01 13:35:45)
Co to jest SCL ?
To jest format TR-DOSa.
Co to jest TR-DOS i Speccy?
Sorry, jestem zielony w temacie Spectrumów. Czy to nie jest po prostu obraz dyskietki i można go nagrać na dyskietkę, kartę SD, czy czego tam się teraz używa?
to nie pierwsze jego podejscie do 3d, chyba juz ze dwa razy publikowal zrodla swoich silnikow...
Linki proszę.
Ostatnio edytowany przez Fox (2022-09-01 15:30:31)
ja też poproszę, bo chyba mam to na czym odpalić ;)
Po przeróbce SCL->TRD można odpalić z dowolnego DivIDE/DivMMC/DivSD spod ESXDOS.
Ostatnio edytowany przez perinoid (2022-09-02 21:51:03)
nowsze wersje ESXDOS łykają SCLa
Po przeróbce SCL->TRD można odpalić z dowolnego DivIDE/DivMMC/DivSD spod ESXDOS.
plik SCL na divMMC AY od Zaxona odpala normalnie. A w każdym razie po aktualizacji softu loadera na ten, co widzi długie nazwy plików.
Zaxon odpalił na 28 MHz ;)
Zawiodłem się tym demem na 28MHz bo zamiast być płynniejsze, jest szybsze.
Dzięki!
Na dopałce jest właśnie płynniejsze.
Jest płynniejsze ale mam wrażenie, że - w porównaniu do standardowych 3.5MHz - nie jest 8 razy "płynniejsze" tylko 4 razy płynniejsze i do tego 2 razy szybsze - jakby się nie skalowało do końca poprawnie. Jakby był w stanie wygenerowanie nie 8 klatek zamiast jednej w tym samym przedziale czasu a 4 zamiast jednej i kolejne 4 zamiast drugiej w tym samym okresie (wiem, opis mętny ale nie umiem go lepiej wyrazić). słychać to po muzyce, która gra zbyt szybko.
Ostatnio edytowany przez perinoid (2022-09-02 21:51:56)
Zaxon odpalił na 28 MHz ;)
jakoś bardziej mi pasuje ten wielokolorowy obraz z CRT 3.5MHz niż dwukolorowy obraz z LCD 28MHz
Ostatnio edytowany przez Cyprian (2022-09-02 22:29:53)
Drakon napisał/a:Zaxon odpalił na 28 MHz ;)
jakoś bardziej mi pasuje ten wielokolorowy obraz z CRT 3.5MHz niż dwukolorowy obraz z LCD 28MHz
Zakładam, że gdyby Zaxon wstawił do swojego "warsztato-biura" jeszcze CRT, mógłby się ugotować, a tego chyba nie chcemy ;)
coś w tym jest, bo ja generalnie w kuchni w zimie ogrzewanie wyłączam :) serio.
Patelnie grillowe ...
To jakieś tech demo silnika, w rezultatach party go nie ma, dalej info z google translate, słabej jakości ale można się domyślić:
- Silnik z wypełnionymi krawędziami i pełnym zanurzeniem w świecie gry w 3D;
- Modele z wysokiej jakości poliamidu. Nigdy wcześniej nie zademonstrowano na detalach Spectrum;
- Dynamiczne oświetlenie obiektów (spójrz na kostki w słupach energetycznych i latających strażników);
- Konfigurowalna tylna panorama z fotorealistycznym obrazem;
- Szybkie teksturowanie obiektów z teksturami kolorów 16x16x5;
- W pełni napisane zarządzanie żartami od pierwszej osoby. Obsługiwane są zarówno klawisze, jak i mysz Kempston.
Zaznaczam, że projekt jest zbudowany w oparciu o „Info Guide 3D engine” – swobodnie rozpowszechniany darmowy silnik 3D firmy Alone Coder. Bardzo dziękujemy za świetny produkt!
Jeszcze obok znalazłem takie coś:
https://disk.yandex.ru/d/pPrkJEnN6iV4ag
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.092 sekund, wykonano 12 zapytań ]