Króger kiedys twierdzil, ze w Ergo Bibamus byl jedyny na atari liczony w real-time torus. Jak odpalimy Time-Keepera z turbo (z tym ze turbo wlaczymy jak juz demo sie porzadnie rozkreci, tak przynajmniej na tunelu, bo wczesniej sie zawiesza) to zobaczymy ze wszystkie 3d sa real-time. Dokladnie widac na ostanich dwuch torusach, ktore mozna ogladac do woli i przelaczajac fte i wefte alt-T (ja sie bawilem pare minut). Pozycje sa zmieniane na VBL a rysowane ile wydoli wiec wychodzi plynnie. Nie znalazlem jak dotad zadnego innego dema o tej wlasciwosci. W szczegolnosci liczone w czasie rzeczywistym wektorowe miasto w Ergo Bibamus zamiast dzialac plynniej znika nam z ekranow to 3 sekundach ;)
A emulatorek jak narazie dziala mi calkiem dobrze. I naprawde ma 14 MB ramu, tylko moje testy na predkosc sie wykrzaczaja i nie wiem ile on tych megahercow udaje. Jedyny bol, ze dziala tylko na full-screenie. Jak ktos wymysli jak odpalic go w okienku bede bardzo wdzieczny
a poki nie ma emulacji 16-tki w atari800win to trzeba zdac sie na to to.