Ok, to już oficjalnie.
Jest gotowy tool do fujineta obsługujący Hi Score Cafe.
Tool i źródła do pobrania stąd: https://gitlab.com/bocianu/fujinet_hsc
I oczywiście na serwerze fujinet.pl w katalogu networking/hsc_conf.xex
Co narzędzie potrafi:
- potrafi przeglądać wyniki w sieci
- pozwala się zalogować na serwerze
po zalogowaniu:
- pozwala dodawać swoje wyniki "z palca"
- pozwala usuwać swój ostatni wynik
- automatycznie zapisuje "token" komunikacyjny na karcie SD fujinet
Co nam daje taki token?
Równocześnie z powyższym narzędziem powstały procedury w assemblerze
i biblioteka do MadPascala, która pozwala grom na automatycznie zapisywanie
wyniku na serwerze, dla zalogowanego na urządzeniu użytkownika.
Czyli w uproszczeniu - logujemy się jako bocianu w moim narzędziu, wychodzimy.
Teraz grając w grę która umożliwi zapis wyniku w sieci, nasz wynik automatycznie w tle wyślę się na serwer HSC (O ile gra wykryje zapisany token). Jak chcemy wysyłać wynik jako inny gracz, to trzeba odpalić mojego toola i inny gracz musi się zalogować w tym konkretnym egzemplarzu Fujinet, i ponownie odpalić grę.
Przykład zapisu gry z poziomu assemblera jest tutaj: https://gitlab.com/bocianu/fujinet_hsc/ … c_send.asm
Dla Mad-Pascala powstała dedykowana biblioteka w moim pakiecie blibs: https://gitlab.com/bocianu/blibs
której dokumentacje można zobaczyć tutaj: https://bocianu.gitlab.io/blibs/hsc_util.html
a przykłady użycia są są w katalogu blibs/examples
Wystarczy jedno wywołanie z poziomu Twojej gry i score samo poleci na serwer... :) Koniec wymówek!
Ostatnio edytowany przez bocianu (2021-11-05 22:21:04)